Candidatul Ideal
- experiența în marketing nu este o cerință obligatorie;
- abilități bune de comunicare și negociere;
- atitudine orientată către client și către rezultate;
- persoană proactivă și creativă cu bune abilități de organizare și rezolvare a problemelor;
- inițiativa și spiritul de echipă sunt de asemenea necesare.
- abilități bune de comunicare și negociere;
- atitudine orientată către client și către rezultate;
- persoană proactivă și creativă cu bune abilități de organizare și rezolvare a problemelor;
- inițiativa și spiritul de echipă sunt de asemenea necesare.
Descrierea jobului
- elaborează strategia și planul de marketing al companiei;
- implementează, monitorizează și evaluează activitățile de marketing;
- concepe și organizează campanii promoționale și de comunicare;
- evaluează prin metode specifice satisfacția clienților și propune planuri de acțiune pentru creșterea gradului de satisfacție al clienților companiei;
- reprezinta firma în relația cu diverși colaboratori externi (reclamă/publicitate);
- organizează participarea la târguri și expoziții de specialitate;
- urmărește rezultatele/ impactul activităților de marketing;
- studiază piața vânzărilor și aduce plus valoare în activitatea comercială.
Beneficii:
- salariu fix + bonuri de masă;
- desfășurarea activității într-un mediu de lucru motivant, atractiv, în cadrul unei echipe tinere.
- implementează, monitorizează și evaluează activitățile de marketing;
- concepe și organizează campanii promoționale și de comunicare;
- evaluează prin metode specifice satisfacția clienților și propune planuri de acțiune pentru creșterea gradului de satisfacție al clienților companiei;
- reprezinta firma în relația cu diverși colaboratori externi (reclamă/publicitate);
- organizează participarea la târguri și expoziții de specialitate;
- urmărește rezultatele/ impactul activităților de marketing;
- studiază piața vânzărilor și aduce plus valoare în activitatea comercială.
Beneficii:
- salariu fix + bonuri de masă;
- desfășurarea activității într-un mediu de lucru motivant, atractiv, în cadrul unei echipe tinere.
Descrierea companiei
Grupul APAN a luat naștere în anul 1991 și este dovada clară a unui grup omogen de firme, care are ca principală activitate vânzarea de autovehicule, accesorii, piese de schimb, service și servicii auto. Grupul APAN însumează peste 10 brand-uri auto. Fiecare brand auto dispune de un showroom propriu, echipă de vânzări dedicată și un spațiu generos de expunere a autovehiculelor comercializate.
Principala misiune a grupului APAN este aceea de a servi cele mai exigente cerințe prin servicii și produse de înaltă calitate.
Joburi similare



