Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier Juridic

FLIP TECHNOLOGIES SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Viata ta @ Flip.ro

Flip.ro este o compaie la inceput de drum(start-up) în continuă dezvoltare, al carui obiectiv este de a schimbă modul în care oamenii se raporteaza la tranzactiile cu telefoane recondiționate. Creșterea noastră este condusă de peisajul tehnic și digital și de capacitatea noastră de a ne îmbunătăți și construi în mod continuu afacerea.

Cautam o persoana care sa ocupe rolul de Jurist(DPO) in cadrul companiei, care sa ne ghideze in toate aspectele juridice.

Valorea adusa de tine:
  • Experiență de minim 2 ani în practicarea dreptului, cu accent pe chestiuni corporative și comerciale.
  • Abilități dezvoltate de analiză și de rezolvare a problemelor.
  • Abilitatea de a lucra independent și colaborativ într-un mediu cu ritm rapid.
  • Este considerat un avantaj experienta anterioara in comert electronic;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
  • Abilitati excelente in MS Office;
  • Abilitati dovedite in gestionarea proiectelor;
  • Nivel ridicat de integritate și profesionalism.
  • Cunostinte de limba engleza – C1

Plusul de valoare adus de tine in echipa :
  • Mentalitate orientata spre rezultat, abordare pozitiva si team player;
  • Entuziast cand vine vorba de noi provocari;
  • Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbari;

Descrierea jobului


Misiunea ta principala:
  • Redacteaza, revizuieste si avizeaza contractele comerciale utilizate in activitatea curenta a Societatii, formularistica si documentatia aferenta si la solicitarea departamentelor initiatoare, ofera asistenta juridica si de conformitate pe parcursul procesului de negociere si/sau derulare a contractelor
  • Elaboreaza, verifica si, dupa caz, avizeaza documentele cu caracter juridic emise de Societate in relatia cu partenerii si clientii Societatii, pe parcursul derularii relatiilor comerciale cu acestia (ex: notificari, acorduri, acte aditionale etc), precum si in relatia cu autoritatile de supraveghere si control (ex: corespondenta cu autoritatile);
  • Elaboreaza, verifica si, dupa caz, avizeaza din punct de vedere juridic si conformitate documentele interne standard ale Societatii (ex: regulamente campanii promotionale si concursuri, Termeni si Conditii, politica de confidentialitate si alte documente publicate pe webite-urile detinute de Societate);
  • Emite opinii si recomandari juridice si de conformitate in diverse materii de drept, la solicitarea superiorului ierarhic, a structurii de conducere a Societatii si/sau a departamentelor acesteia;
  • Asigura legalitatea procesului de organizare si functionare a Societatii, in conformitate cu deciziile asociatilor si administreaza activitatea de guvernanta corporativa la nivelul societatii (ex: redactare si inregistrare Recom hotarari AGA si ale Consiliului de Administratie, participare la solicitarea superiorului ierarhic sau a conducerii Societatii, la sedintele AGA si/sau ale Consiului de Administratie, redactare si inregistrare acte de modificare a documentelor constitutive ale Societatii, obtinerea de autorizatii si avize specifice activitatii Societatii etc);
  • Coopereaza cu superiorul direct la documentarea si fundamentarea juridica si/sau de conformitate a investigatiilor efectuate de Societate ca urmare a eventualelor fraude, incidente de securitate, solicitari de informatii emise de autoritati de control si/sau politie, precum si in cazul incalcarilor procedurilor si normelor interne ale Societatii de catre personalul acesteia;
  • Participa la elaborarea normelor si procedurilor interne, a produselor, proceselor si a fluxurilor de lucru ale Societatii si asigura suport din punct de vedere juridic si conformitate la implementarea acestora;
  • Administreaza procesul de evidenta si arhivare a contractelor incheiate de Societate, a corespondentei cu autoritatile si a hotararilor AGA si ale Consiliului de Administratie ale Societatii;
  • Monitorizeaza modificarile legislative relevante pentru Societate si asigura informarea conducerii Societatii si a departamentelor interesate cu privire la modificarile legislative si impactul acestora asupra activitatii Societatii;
  • Participa la redactarea programului anual de conformitate, la elaborarea si implementarea reglementarilor interne aferente activitatii de conformitate, participa la proiectele de evaluare a riscurilor de conformitate, monitorizare si control;
  • Participa la administrarea procesului intern de prelucrare a datelor cu caracter personal, contribuie la configurarea proceselor specifice, la elaborarea normelor, procedurilor, formularisticii standard in aceasta materie si la implementarea si monitorizare acestora;
  • Orice alte sarcini alocate corespunzator competentelor de catre conducerea Societatii si/sau superiorul ierarhic.

Descrierea companiei

Suntem primul marketplace din Romania, Ungaria, Bulgaria si Grecia, ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate. Misiunea noastra este sa facem internetul un loc mai simplu pentru cei care vor sa-si vanda vechile electronice si mai sigur pentru cei ce vor sa le cumpere.

Suntem un start-up pornit acum 4 ani, sustinut de 2 dintre cele mai cunoscute fonduri de investitii din Romania. Suntem o echipa tanara, ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa faca din Flip un marketplace cunoscut nu doar in Romania, ci si in Europa!

Flip.ro creste repede si suntem in cautare de oameni ambitiosi, curiosi, priceputi in domeniul lor, dornici de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international!

Publicat 28 Mart. 2024 Reactualizat 25 Apr. 2024 Expiră 27 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.