Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier Juridic @Flip

eMAG
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Viata ta @ Flip.ro

Flip.ro este o compaie la inceput de drum(start-up) în continuă dezvoltare, al carui obiectiv este de a schimbă modul în care oamenii se raporteaza la tranzactiile cu telefoane recondiționate. Creșterea noastră este condusă de peisajul tehnic și digital și de capacitatea noastră de a ne îmbunătăți și construi în mod continuu afacerea.

Cautam o persoana care sa ocupe rolul de Jurist(DPO) in cadrul companiei, care sa ne ghideze in toate aspectele juridice.


Valorea adusa de tine:
  • Experiență de minim 2 ani în practicarea dreptului, cu accent pe chestiuni corporative și comerciale.
  • Abilități dezvoltate de analiză și de rezolvare a problemelor.
  • Abilitatea de a lucra independent și colaborativ într-un mediu cu ritm rapid.
  • Este considerat un avantaj experienta anterioara in comert electronic;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
  • Abilitati excelente in MS Office;
  • Abilitati dovedite in gestionarea proiectelor;
  • Nivel ridicat de integritate și profesionalism.
  • Cunostinte de limba engleza – C1
Plusul de valoare adus de tine in echipa :
  • Mentalitate orientata spre rezultat, abordare pozitiva si team player;
  • Entuziast cand vine vorba de noi provocari;
  • Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbari;

Descrierea jobului

Misiunea ta principala:
  • Redacteaza, revizuieste si avizeaza contractele comerciale utilizate in activitatea curenta a Societatii, formularistica si documentatia aferenta si la solicitarea departamentelor initiatoare, ofera asistenta juridica si de conformitate pe parcursul procesului de negociere si/sau derulare a contractelor
  • Elaboreaza, verifica si, dupa caz, avizeaza documentele cu caracter juridic emise de Societate in relatia cu partenerii si clientii Societatii, pe parcursul derularii relatiilor comerciale cu acestia (ex: notificari, acorduri, acte aditionale etc), precum si in relatia cu autoritatile de supraveghere si control (ex: corespondenta cu autoritatile);
  • Elaboreaza, verifica si, dupa caz, avizeaza din punct de vedere juridic si conformitate documentele interne standard ale Societatii (ex: regulamente campanii promotionale si concursuri, Termeni si Conditii, politica de confidentialitate si alte documente publicate pe webite-urile detinute de Societate);
  • Emite opinii si recomandari juridice si de conformitate in diverse materii de drept, la solicitarea superiorului ierarhic, a structurii de conducere a Societatii si/sau a departamentelor acesteia;
  • Asigura legalitatea procesului de organizare si functionare a Societatii, in conformitate cu deciziile asociatilor si administreaza activitatea de guvernanta corporativa la nivelul societatii (ex: redactare si inregistrare Recom hotarari AGA si ale Consiliului de Administratie, participare la solicitarea superiorului ierarhic sau a conducerii Societatii, la sedintele AGA si/sau ale Consiului de Administratie, redactare si inregistrare acte de modificare a documentelor constitutive ale Societatii, obtinerea de autorizatii si avize specifice activitatii Societatii etc);
  • Coopereaza cu superiorul direct la documentarea si fundamentarea juridica si/sau de conformitate a investigatiilor efectuate de Societate ca urmare a eventualelor fraude, incidente de securitate, solicitari de informatii emise de autoritati de control si/sau politie, precum si in cazul incalcarilor procedurilor si normelor interne ale Societatii de catre personalul acesteia;
  • Participa la elaborarea normelor si procedurilor interne, a produselor, proceselor si a fluxurilor de lucru ale Societatii si asigura suport din punct de vedere juridic si conformitate la implementarea acestora;
  • Administreaza procesul de evidenta si arhivare a contractelor incheiate de Societate, a corespondentei cu autoritatile si a hotararilor AGA si ale Consiliului de Administratie ale Societatii;
  • Monitorizeaza modificarile legislative relevante pentru Societate si asigura informarea conducerii Societatii si a departamentelor interesate cu privire la modificarile legislative si impactul acestora asupra activitatii Societatii;
  • Participa la redactarea programului anual de conformitate, la elaborarea si implementarea reglementarilor interne aferente activitatii de conformitate, participa la proiectele de evaluare a riscurilor de conformitate, monitorizare si control;
  • Participa la administrarea procesului intern de prelucrare a datelor cu caracter personal, contribuie la configurarea proceselor specifice, la elaborarea normelor, procedurilor, formularisticii standard in aceasta materie si la implementarea si monitorizare acestora;
  • Orice alte sarcini alocate corespunzator competentelor de catre conducerea Societatii si/sau superiorul ierarhic.

Descrierea companiei

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.  

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.

De ce să te alături echipei noastre?

Grow Faster.

Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.

Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

Împreună suntem eMAG Teams. Descoperă mai multe despre echipele noastre aici. https://teams.emag.ro/.

• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A pioneer of the Romanian market, eMAG was founded in 2001 in Bucharest and has well established businesses in Bulgaria and Hungary. For almost 20 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money. With a range of products continuously expanding through own offer as well as through its partners in the Marketplace, eMAG is the place where anybody can search and order anything, from anywhere.

Why work with us?

Grow Faster.

We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

Together we make eMAG Teams. Find out here where is your place: https://teams.emag.ro/ (to be inserted under "here" word).

• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days

Publicat 12 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 12 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.