Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier Juridic / Avocat

Avestis International SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Echipa noastră este în căutarea unui nou coleg care să aibă două mari calități: dragoste de drept și dorință de învățare. Orice domeniu este perfectabil, așa că dezvoltarea profesională și personală le putem atinge împreună dacă există deschidere către a îmbrățișa schimbarea și a ieși din zona de confort. Ne dorim ca viitorul nostru coleg să dispună (pe lângă cele două mari calități) de abilități bune de comunicare, să îi placă interacțiunea cu oamenii și să fie deschis către provocările interesante pe care le aduce acest domeniu al recuperărilor.
Suntem o echipă frumoasă, caldă și extrem de bine pregătită profesional, astfel că avem foarte multe de oferit.
Dacă te regăsești în această descriere, hai să ne cunoaștem! Iar ca să te familiarizezi puțin cu activitatea pe care o desfășurăm în cadrul Avestis, accesează site-ul www.avestis.ro și acolo vei vedea exact ce facem noi!

Viitorul coleg/colega trebuie sa gestioneze portofoliul de dosare alocat in cel mai profesionist mod posibil, la standardele ce le ofera compania noastra pertenerilor si in conformitate cu procedura companiei noastre.

Solicitarile noastre:
- Atitudine pozitiva, optimist, dispus sa invete si sa se dezvolte profesional.
- Organizat, cu initiativa, un bun negociator, cu atitudine ferma si sa fie capabil sa ia decizii in situatii limita, foarte atent la detalii, ce cauta sa isi imbunatateasca in permanenta metoda de lucru.
- Experienta in domeniul juridic. Cunostintele privind executarea silita, procedura insolventei, procedura civila, cu singuranta vor fi un plus, dar nu criteriu eliminatoriu!
- Daca nu ai experienta relevanta in domeniul juridic, este necesara experienta in domeniul resurselor umane, experienta in domeniul dreptului societar sau experienta relevanta in domeniul administrativ.
- Experienta in materia recuperarii de creante si in materia leasing-ului reprezinta un avantaj.
- Detinator de permis auto (experienta obligatorie!) si disponibil pentru deplasari atat in Bucuresti cat si in tara ( nu pentru ambele posturi).
- Cunoscator de limba engleza - reprezinta un avantaj (orice alta limba straina cunoscuta este un plus).
- Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) este o cerinta obligatorie.

Descrierea jobului

Responsabilitatile candidatului:

- Activitati ce presupun recuperare de bunuri si debite de la persoanele fizice si juridice pe cale amiabila sau prin intermediul procedurilor judiciare.
- Gestionarea portofoliului de debitori alocat conform procedurilor interne.
- Contactarea telefonica a debitorilor in vederea informarii cu privire la situatia debitelor restante, in vederea incheierii unor acorduri de plata pe cale amiabila.
- Contactarea directa a debitorilor pe teren ( pentru activitatea de reposesii bunuri ) in vederea identificarii/recuperarii bunurilor/debitelor si participarea la negocierea termenilor de plata cu debitorii, intr-o maniera profesionala.
- Monitorizarea si gestionarea dosarelor aflate in gestiunea acestuia in relatia cu executorii judecatoresti, administratorii/lichidatorii judiciari si institutiile pe rolul carora acestea se afla si intocmirea de rapoarte periodice.
- Consultatii si cereri cu caracter juridic, asistenta si reprezentare judiciara in fata instantelor si a executorilor judecatoresti.
- Intocmirea si redactarea actelor cu caracter juridic: notificari, somatii, adrese catre diverse intitutii, cereri executare, plangeri penale, contestatii, intampinari si alte acte cu carecter juridic.
- Mentinerea si administrarea parteneriatelor cu clientii si colaboratorii societatii.
- Intocmirea de evidente, rapoarte si informari saptamanale si/sau lunare privind rezultatele activitatii.

Ce ii oferim?

- Atmosfera de lucru placuta, mediu de lucru dinamic si profesionist.
- Indrumare. Suntem o echipa unita si ne ajutam reciproc intotdeauna.
- Training intern, acces la training-uri si cursuri pentru dezvoltare profesionala.
- Pachet salarial motivant, bonusuri in functie de realizari si de implicare.

Descrierea companiei

Avestis ofera servicii integrate pentru recuperarea creantelor si bunurilor ce apartin institutiilor financiare bancare sau nebancare si a altor entitati economice, prin mijloace amiabile si judiciare.

Publicat 18 Mart. 2024 Reactualizat 15 Apr. 2024 Expiră 17 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.