Candidatul Ideal
Candidatul ideal are o abordare practică, orientată către soluții, cu înțelegerea unui mediu tehnologic și de reglementare în continuă evoluție.
Pe lângă activitatea de consultanță juridică și analiză legislativă, rolul implică în mod esențial reprezentarea societății în instanță și în fața autorităților publice, în special cele cu atribuții în sectorul comunicatiilor electronice.
Cerințe
- Studii superioare în drept;
- Calificare profesională: avocat (membru al Baroului) sau consilier juridic definitiv;
- Minimum 3 ani experiență într-o poziție similară — preferabil în telecom, IT&C sau într-o firmă de avocatură cu portofoliu în aceste domenii;
- Cunoștințe solide de drept civil, reglementări privind comunicațiile electronice și tehnologia informației, dreptul protecției consumatorului,
Descrierea jobului
- Asigură consultanta juridică completă pentru toate problemele apărute la nivelul punctului de lucru;
- Redactează, revizuiește și negociază contracte civile și comerciale (cu clienți, furnizori, parteneri);
- Reprezintă societatea în instanță, în cauze civile, contravenționale, administrative și în cauze penale;
- Reprezintă compania în fața autorităților de reglementare (inclusiv ANCOM), ANPC, poliție, autorități locale, organe fiscale și alte instituții publice;
- Gestionează relația cu instituțiile de control, redactează puncte de vedere, răspunsuri și documentații aferente.
- Monitorizează modificările legislative, evaluează impactul asupra activității și propune măsuri de implementare;
- Asigură conformitatea cu legislația sectorială privind comunicațiile electronice, protecția consumatorului, protecția datelor, concurența și reglementările tehnice aplicabile;
- Gestionează / coordonează activitatea privind recuperarea creanțelor societății prin acțiuni în justiție, concilieri, notificări, executări silite, inclusiv întocmirea documentației și urmărirea dosarelor aferente punerii în executare a hotărârilor judecătorești și păstrarea evidentei clare a dosarelor în curs de executare silita și a celor excutate;
- Evaluează propunerile de modificare a actelor normative și formulează opinii juridice.
- Colaborează cu departamentele tehnic, vânzări și relații clienți pentru soluționarea reclamațiilor și sesizărilor;
- Oferă suport juridic pentru proiecte interne, inițiative tehnice sau comerciale;
- Asigură consultanță în toate situațiile juridice care pot apărea la nivelul punctului de lucru.
Competențe
- Excelente abilități de redactare clara și structurata, argumentare;
- Capacitatea de a gestiona simultan proiecte și dosare cu termene limită;
- Proactivitate și gândire strategică în prevenirea și soluționarea litigiilor;
- Abilități de comunicare, organizare, lucru autonom și în echipă;
- Cunoștințe bune de operare PC.
Descrierea companiei
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia, Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi online, radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi TV.
"Candidatul confirma, prin transmiterea candidaturii sale pentru pozitia descrisa mai sus, ca a citit Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor in procesul de recrutare", disponibila pe www.digiromania.ro/ Protectia datelor cu caracter personal."



