Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Complaints Advisor- Perioada determinata 6 luni

Provident Financial Romania
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Scopul postului


Înregistrează și monitorizează corespondența scrisă sau electronică, primită din partea potențialilor clienți, clienților, foștilor clienți, terțelor persoane, reprezentanți ai clienților (autorități), în concordanță cu politicile companiei și asigura necesarul de consumabile in cadrul departamentul.


Descrierea rolului

La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.
Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.
Noi suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe colegii noștri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm persoane talentate şi cu abilităţi extraordinare ca tine.

Descrierea jobului

Iată ce vei face:
  • Gestionează corespondenta primită din partea potențialilor clienți, clienților, foștilor clienți, terțelor persoane, reprezentanți ai clienților (autorități), înregistrează solicitările sau reclamațiile primite prin corespondență scrisă, electronică sau vizita la sediu, scanează scrisorile primite și le înregistrează în aplicațiile informatice.
  • Se asigură că exista fișierele zilnice pentru scrisorile transmise către clienți.
  • Gestionează corespondența zilnică transmisă: printează scrisorile, printează awb-urile poștale si pregătește scrisorile pentru a fi ridicate de către curier și asigura necesarul de consumabile in cadrul departamentul.
  • Gestionează adresele oficiale de corespondenta electronica ale companiei. Înregistrează situațiile transmise de către potențiali clienți, clienți, foști clienți, terțe persoane, reprezentanți ai clienților (autorități), in aplicatiile informatice si transmite e-mail de confirmare a înregistrării situației către expeditori.
  • Înregistrează și arhivează documentele receptionațe fizic la sediul central al companiei și transmite necesarul de papetărie către de superiorul direct și/sau departamentul responsabil, in timpul stabilit.
  • Foloseste eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziţie de companie (ex. aplicaţii informatice).
  • Acționeaza în vederea atingerii/depășirii obiectivelor de performanță stabilite de societate și oferă servicii de înalt nivel de calitate clienţilor, promovând o imagine pozitivă a societății;
  • Işi însuşeste în mod corect şi la timp toate informaţiile privind serviciile şi produsele oferite de companie.
  • Soluționează sau deleagă solicitările și reclamațiile clienți/clienților/foștilor clienți/terțelor persoane sau reprezentanților clienților către departamentele cheie; solicitări sau reclamații venite pe toate canalele de comunicare: corespondență scrisă sau electronică, apeluri telefonice.
  • Participă la realizarea diferitelor proiecte conform solicitărilor superiorilor ierarhici: campanii inbound/outbound, sondaje de piaţă ad-hoc, campanii de telesales, campanii de gestionare a solicitarilor si reclamatiilor (telefonic, corespondenta electronica/scrisa),campanii de colectare a restantelor, campanii de telemarketing etc.
  • Îsi insușeste, respecta și aplica regulile societății, inclusiv cele prevăzute în Regulamentul Intern, politicile și procedurile de lucru.
  • Îndeplinește orice alte sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societății și reglementările legale în vigoare, corespunzător competențelor profesionale și atribuțiilor prevăzute în fișa postului.





Iată beneficiile pe care le vei avea
  • Un abonament medical la una dintre clinicile colaboratoare, Regina Maria sau Medicover;
  • Card de tichete de masă, cu o valoare de 30 lei per tichet;
  • Posibilitatea de a lucra într-un sistem hybrid;
  • O lună pe an de work from anywhere;
  • 21 de zile de concediu, la care se adaugă 4 zile suplimentare de wellbeing;
  • Zile libere pentru senioritatea în companie;
  • Jumătate de zi liberă acordată cu ocazia zilei tale de naștere ;
  • Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite;
  • Bookster;
  • Reduceri la diverși parteneri (Orange, Samsung, clinici stomatologice, instituții bancare)
  • Un birou modern și prietenos, aflat în centrul orașului, la câțiva pași de Parcul Tineretulu



Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională:
  • Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă pe rol;
  • Program de mentoring: sesiuni de dezvoltare cu profesioniști relevanți în diverse domenii de Expertiză;
  • Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare;
  • Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.

Descrierea companiei

Bună, noi suntem Provident! Ne bucurăm că ești aici, că vrei ne cunoști și ne consideri o opțiune de carieră potrivită pentru tine. Suntem o echipă de aproape 2.000 de oameni în cam toate colțurile țării și, în același timp, al doilea cel mai mare angajator britanic din țară. Pune degetul pe harta la întâmplare și aproape sigur găsești un coleg de-ai noștri acolo.

Suntem o instituție financiară non-bancară, prima companie care a lansat împrumutul la domicliu în România. Facem parte din grupul britanic IPF (Internațional Personal Finance), prezent în 11 țări de pe 3 continente, cu două categorii de produse pe care le oferim clienților: creditarea la domiciliu, printr-un seviciu de deservire față în față, așa cum se întâmplă exclusiv în România, de exemplu, și creditarea digitală, serviciu disponibil în țări precum Letonia, Estonia, Lituania, Cehia, Polonia sau Mexic.

Credem că oricine trebuie să aibă acces la resurse prin care să-și îmbunătățească nivelul de trai și să se poată dezvolta, fie că vorbim despre dezvoltare profesională, investiții în educație sau îmbunătățiri în locuință. Astfel, oferim credite de valoare mică (500 – 15.000 de lei) pe perioade scurte de timp (maximum 134 de săptămâni) unor categorii de clienți care, altfel, ar fi putut fi excluși din ofertele altor instituții financiare. Incluziunea financiară este unul dintre principiile de bază ale modelului nostru de business. De exemplu, doar anul trecut aproape 20.000 dintre clienții noi au început cu noi istoricul de creditare. În plus, aproape 10.000 de clienți au primit scrisori de refinanțare pentru a putea lua împrumuturi de la bănci.

Susținem creditarea responsabilă și avem un rol esențial în comunitățile în care activăm. Suntem înțelegători cu clienții atunci când se confruntă cu situații dificile și le suntem aproape și cu sfaturi atunci când este nevoie.

În cazul în care vei aplica pentru un rol, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Detalii vei regăsi aici: https://www.provident.ro/politica-datelor-cu-caracter-personal-cariere

Publicat 29 Apr. 2024 Reactualizat 13 Mai 2024 Expiră 29 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.