Candidatul Ideal
- Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice;
- Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj);
- Engleza - nivel mediu;
- Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune;
- Capacitate analitica si atentie la detaliu;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
- Spirit de echipa;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Oferim:
- Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient
- Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia
- Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare
- Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament
- Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului.
- Colaborarea cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti
- Mentinerea sub observatie a istoricului platilor clientilor
- Aplicarea procedurilor legate de colectarea debitelor.
Oferim:
- Posibilitati reale de formare şi evolutie profesionala
- Salariu fix si sistem de bonusare motivant
- Tichete de masa
- Abonament medical la o clinica privata
- Abonament Bookster
- Zile de concediu suplimentare în functie de vechimea în munca şi în organizatie
Descrierea companiei
Nexent Bank este o instituție financiară europeană, prezentă în șapte țări, parte a grupului Nexent Bank N.V., cu o activitate susținută în retail și corporate banking. Banca este prezentă în România încă din 1993, consolidându-și treptat reputația ca furnizor de soluții financiare fiabile pentru persoane fizice, IMM-uri și corporații. Operează 13 de unități teritoriale, 38 de bancomate și aproximativ 9.400 de terminale POS.
Începând cu luna iulie 2025, banca a devenit oficial Nexent Bank. Schimbarea de nume marchează tranziția către o identitate unificată, clară și modernă, aliniată cu rețeaua internațională a grupului. Unificarea sub denumirea Nexent Bank înseamnă o nouă etapă în evoluția băncii, una care păstrează valorile de încredere, dar le exprimă cu mai multă claritate, digitalizare și orientare către nevoile financiare ale clienților.
În ultimii ani, banca a accelerat procesul de digitalizare, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând aplicația de mobile banking Monet și soluția Avantaj SoftPOS pentru comercianți. În paralel, au fost modernizate aplicația AVANTAJ2go, platforma de Internet Banking și website-ul oficial, reflectând o preocupare constantă pentru experiența digitală a clientului.
Pentru mai multe informații, vizitați www.nexentbank.ro.
Începând cu luna iulie 2025, banca a devenit oficial Nexent Bank. Schimbarea de nume marchează tranziția către o identitate unificată, clară și modernă, aliniată cu rețeaua internațională a grupului. Unificarea sub denumirea Nexent Bank înseamnă o nouă etapă în evoluția băncii, una care păstrează valorile de încredere, dar le exprimă cu mai multă claritate, digitalizare și orientare către nevoile financiare ale clienților.
În ultimii ani, banca a accelerat procesul de digitalizare, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând aplicația de mobile banking Monet și soluția Avantaj SoftPOS pentru comercianți. În paralel, au fost modernizate aplicația AVANTAJ2go, platforma de Internet Banking și website-ul oficial, reflectând o preocupare constantă pentru experiența digitală a clientului.
Pentru mai multe informații, vizitați www.nexentbank.ro.
Joburi similare
- 12 Oct. 2025
Accounts Receivable Senior with German-Remote
GENPACT ROMANIA SRL
Remote (de acasă)4500 - 5500 RON net / lună