Candidatul Ideal
- Min. 1 -2 ani experienta similara, tot in domeniul B2B, in servicii;
- Experienta in aceeasi industrie sau industrii similare, din companii care sa ofere servicii pe parte umana;
- Cunostinte bune de Excel, nivel de baza;
- Nivel engleza mediu spre avansat (B2);
- O persoana care sa inteleaga industria si sa aiba dorinta de a se dezvolta si a avea mindset-ul unei persoane de vanzari in ceea ce priveste zona de new business;
- Persoana inclinata catre cifre si bine organizata, serioasa, responsabila, atenta la detalii;
- Capacitate de a intelege urgenta si prioritizarea diferitelor tipuri de proiecte;
- Inclinatia de a lucra intr-o echipa si de a colabora cu diferite persoane;
Descrierea jobului
- Preluare si centralizare comenzi de leasing de personal sosite de la client si urmărirea acestora pe tot parcursul proiectelor, end to end, de le faza de postare a anunțurilor pana la expirarea perioadei de plasare temporara a angajaților;
- Main tasks: centralizare comenzi, tracking candidați recrutați, evaluare grad de acoperire a comenzilor si raportarea rezultatelor către BU Manager;
- Comunicarea cu clienții in vederea clarificării cerințelor acestora in cadrul comenzilor de leasing de personal/recrutare lansate;
- Preluare si centralizare pontaje sosite din magazine, întocmire si trimitere către client a devizelor de facturare, conform pontajelor recepționate;
- Suport oferit departamentului de contabilitate in vederea obținerii informațiilor si îndeplinirii condițiilor necesare pentru emiterea facturilor: PO-uri, pontaje semnate si stampilate, etc.
- Verificarea numărului de ore din pontajele întocmite de către departamentul Field in corelare directa cu numărul de ore facturate către client;
- Calcul sume nete de plata conform bugetelor de salarizare alocate pentru fiecare proiect in parte si transferul acestora către departamentul HR in vederea efectuării payroll-ului;
- Expediere e-mailuri cu prezentarea serviciilor oferite de companie către clienți potențiali/lead-uri;
- Preluarea solicitărilor de oferte customizate de la clienți/lead-uri si direcționarea lor către BU Manager;
- Notificarea clienților cu privire la facturile neîncasate;
- Întocmire rapoarte periodice pentru clienții de leasing (provizioane, status comenzi, etc.).
Descrierea companiei
HRS Romania is a workforce management solutions hub, home to Senior HR Consultants who always act as business improvement architects. Start-ups or corporations - we house all HR can offer under one roof, for businesses of any size.
Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently and get results, not only words: our solutions' portfolio, flexibility and exceptional customer service enable us to build long-lasting relationships that delight our business partners. It’s safe to say we know our ways around the HR business and we can prove that we do our job better than most.
We foster a work environment based on respect, honesty and professional growth and we always strive to positively impact the communities we live, play, and do business in. People are the key element in our identity: we all love what we do & we want to do more of it.
We’re exactly what you see. Only now - bigger. And the best part is we bring new opportunities wherever we go.
- 11 Dec. 2025
Asistent administrativ & facturare / Office Executive
TRANSAERO INVESTMENT GROUP SRL
Bacau3500 RON net / lună


