Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Cash Coordination Expert

UniCredit Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Studii superioare;
  • Experienta profesionala de minimum 5 ani in activitati de casierie sau in activitati de gestionare si optimizare a numerarului;
  • Cunostinte solide despre procesarea tranzactiilor cu numerar si carduri, cat si despre sistemele informatice utilizate;
  • Cunoasterea reglementarilor si legislatiei internationale in domeniu (BNR etc.);
  • Foarte buna cunoastere a limbii engleze;
  • Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access).

Alte competente necesare:
  • Abilitati foarte bune de comunicare verbala si in scris;
  • Abilitati de negociere;
  • Gandire analitica si inovativa;
  • Foarte bine organizat, atent la detalii;
  • Capacitatea de stabilire corecta a prioritatilor;
  • Spirit de echipa.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Colaborezi cu casierii din agentii si sucursale, cu coordonatorii de numerar si cu echipa Cash Analysis pentru atingerea obiectivelor de performanta trasate de managementul Bancii si de superiorul ierarhic sau functional;
  • Monitorizezi alimentarea optima a ATM/BNA-urilor administrate de furnizorii de servicii de “numerar in tranzit”;
  • Monitorizezi permanent optimizarea si adecvarea nivelului de numerar detinut de Banca, la fiecare nivel in parte;
  • Participi la initiative si proiecte ce implica activitatile de gestiune a numerarului;
  • Participi la negocierea contractelor de prestari servicii legate de gestiunea numerarului;
  • Asiguri reconcilierea facturilor emise de furnizorii de servicii de “numerar in tranzit” pentru servicii de transport, procesare si alimentare a ATM/BNA-urilor;
  • Pregatesti raportarile solicitate de managementul Bancii si de superiorul ierarhic sau functional;
  • Asiguri testarea de noi aplicatii sau functionalitati ale sistemelor informatice utilizate in activitatea de gestiune a numerarului;
  • Mentii legatura cu entitatile interne sau externe care asigura functia de Audit pentru activitatea de gestiune a numerarului si pentru activitatile de casierie;
  • Oferi consultanta privind gestiunea optima a numerarului in cadrul agentiilor, sucursalelor si tezaurelor regionale ale Bancii;
  • Oferi consultanta privind activitatea de casierie, in concordanta cu regulamentele, procedurile si legislatia in vigoare;
  • Asiguri raportarea catre BNR conform regulamentelor, procedurilor si legislatiei in vigoare;
  • Asiguri reconcilierea conturilor interne utilizate pentru inregistrarea operatiunilor specifice gestiunii numerarului.

Beneficii:
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei;
  • 13 salarii;
  • Abonament medical;
  • Preturi speciale la activitati sportive prin World Class si 7card;
  • Programe de invatare pe tot parcursul experientei cu noi;
  • Reduceri speciale la peste 100 de parteneri;
  • Bonus de Sarbatorile Pascale și de Craciun - 300 lei;
  • Zi libera pentru ziua ta de nastere;
  • Zi libera pentru situatii neprevazute;
  • 3 zile libere pentru propria casatorie sau a copiilor;
  • 5 zile libere la nasterea copilului.

Nota:
  • Luam in serios protectia datelor, securitatea si conformarea cu legislatia privind protectia datelor cu caracter personal si a vietii private. Te invitam sa parcurgi intregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal inainte de a aplica, accesand urmatorul link: www.unicredit.ro/notificari/GDPR.pdf

Descrierea companiei

Suntem o bancă paneuropeană!

Oferim servicii financiare de înaltă calitate în 13 țări din Europa de Vest, Centrală și de Est, iar scopul nostru este să susținem comunitățile să crească. Deservim peste 15 milioane de clienți din întreaga lume și suntem peste 81.000 de colegi internaționali.

În România suntem una dintre principalele instituții financiare, datorită celor 3100 de colegi, atât din București, cât și din sucursalele Retail și Corporate din țară.

Digitalizarea și angajamentul față de principiile ESG sunt factori cheie pentru serviciile și produsele noastre, și suntem preocupați să creăm un viitor durabil pentru clienții noștri, comunitățile și oamenii noștri.

La UniCredit nu ne este frică să gândim măreț. Credem în puterea industriei noastre și în binele pe care îl poate face atunci când funcționează corect. Ne propunem să excelăm în tot ceea ce facem, să punem calitate și personalitate în munca noastră, ca la final de zi să fim mândri de realizările noastre.

Experiența pe care o oferim atât clienților cât și la job este foarte importantă pentru noi. Pentru că ne preocupă să construim un banking sustenabil, relații de durată clădite pe încredere și să cultivăm un mediu de lucru pozitiv. Și ne bazăm unii pe alții, punem suflet în ceea ce facem și suntem mândri de felul în care alegem să facem lucrurile: cu integritate, cu asumare și cu grija față de cei din jurul nostru.

Alege să lucrezi în una dintre băncile de top din România și din Europa, un grup internațional în care diversitatea este o resursă, iar tu ai șansa să-ți împlinești ambițiile și să faci diferența.

Alătură-te UniCredit, alătură-te echipei noastre!

Publicat 13 Mart. 2024 Reactualizat 10 Apr. 2024 Expiră 12 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.