Call Center Customer Support
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-Coerenta si claritate in exprimarea verbala;
-Disponibilitatea de a invata;
-Cunostinte de operare PC.
Descrierea jobului
-Cunostinte de baza MS Office;
-Abilitati de relationare cu oamenii;
-Atentie la detalii si spirit de observatie;
-Capacitate de adaptare la diverse situatii;
-Experienta anterioara in call center/relatii cu clientii nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.
Ce trebuie sa faci:
-Promovare si vanzare de servicii prin telefon;
-Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor;
-Oferirea de informatii corecte si utile despre produsele sau serviciile promovate;
-Preluarea apelurilor venite din partea clientilor.
Ce oferim:
-Suport permanent;
-Contract de munca full time;
-Condiții stabile de angajare, posibilitate munca hibrid, salariu motivant;
-Abonament servicii medicale;
-Mediu de lucru prietenos;
-Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;
-Bonuri de masa si bonusuri de performanta;
-Posibilitati de promovare in cadrul companiei;
Descrierea companiei
With a history of over 15 years in eCommerce, MerchantPro has been powering more than 5000 online businesses worldwide and holds the No. 1 position among SaaS eCommerce solutions on the Romanian market. While allowing merchants to sell online with minimum effort and investment, MerchantPro provides access to a full eCommerce solution designed to meet both the requirements of a small business and also the expectations of large eCommerce companies with complex operations. Founded in Romania, MerchantPro is an established eCommerce solution in several international markets and also one of the most important players in the Balkan region.