Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Business Reporting Analyst

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

We’d love it if you had:

  • Minimum 2 years of working experience in Business Analysis, Operational Reporting or similar positions.
  • Experience ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄in Logistics or Operations departments.
  • Knowledge of MS Office products (Excel, Word, PowerPoint), Jira, QlikView/Sense.
  • Good analytical, attention to details and problem-solving experience.
  • Ability to translate business problems into quantitative analyses and produce useful insights.
  • Ability to manage own time to tight deadlines as well as commit and prioritize work duties and tasks.
  • Capable of understanding fast business processes and having a thorough understanding of what is important for business growth.
  • A proactive and constructive approach to problems.
  • Good English communication skills (spoken and written).
  • Excellent communication skills and a demonstrable ability to communicate with users and management at all levels of the business.

You need to successfully:

  • Manage daily, weekly, and monthly reports for the Operational department.
  • Manage business requirements through a deep understanding of existing functionalities, integrations, and Operational flows.
  • Proposed solution in a common language that can be understood by all stakeholders.
  • Discuss feasibility and complexity together with the Business teams.
  • Identifies opportunities and finds implementation solutions for expressed or unexpressed needs, conducts workshops that generate ideas and content for solutions.
  • Collaborate with Business & Development teams to create and maintain applications that drive business growth.

What comes with the job?

  • A motivating salary package & flexible benefits;
  • Specialized trainings & free access to learning platforms;
  • Subscription for private medical services;
  • Development possibilities within a young and dynamic team;
  • Good working environment in a continuously expanding company.

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
 

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

 

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
 

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 24 Mai 2024 Reactualizat 15 Iun. 2024 Expiră 23 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.