Candidatul Ideal
Succesul acestei companii se bazează pe cea mai valoroasă resursă a noastră – oamenii dedicați. Amprenta lor se regăsește în fiecare realizare și în fiecare pas înainte făcut în cei 75 de ani de existență. De aceea, continuăm să ne lăsăm inspirați de idealurile și ambițiile fiecărui coleg și avem încredere că viitorul nostru va fi la fel de promițător ca trecutul pe care îl sărbătorim.
Alătură-te departamentului Financiar-Contabil în rolul de Business Controller (București)!
Business Controller este un rol esențial în gestionarea sănătății financiare a organizației prin colectarea, analiza și interpretarea datelor financiare. Scopul principal este de a oferi suport strategic și operațional pentru luarea deciziilor financiare, prin monitorizarea performanței financiare, dezvoltarea bugetelor, previziuni, raportări și propunerea de soluții pentru optimizarea costurilor și maximizarea profitabilității.
✅ Cerințe:
- Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil sau economic;
- Experiență relevantă de minimum 3-5 ani într-un rol similar;
- Cunoștințe solide de contabilitate, analiză financiară și bugetare;
- Experiență în utilizarea ERP-urilor (de preferat Charisma) și a altor instrumente de raportare financiară;
- Competențe avansate Excel; experiența cu BI Tools constituie un avantaj;
- Capacitate de analiză și sinteză, gândire critică, atenție la detalii;
- Abilități bune de comunicare și colaborare interdepartamentală;
- Cunoașterea legislației fiscale și a reglementărilor financiare în vigoare;
- Integritate, confidențialitate și proactivitate în îndeplinirea sarcinilor.
Descrierea jobului
✅ Responsabilități:
- Analizează datele financiare, identifică tendințele și face recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare;
- Urmărește zilnic Cash Flow-ul și întocmește previziuni financiare (forecast);
- Elaborează bugetul anual, monitorizează execuția bugetară și realizează analize actual vs. buget;
- Supraveghează și optimizează costurile directe și indirecte, cu scopul menținerii profitabilității;
- Monitorizează lucrările în curs și realizează postcalculul acestora;
- Gestionează instrumentele de plată (bilete la ordin), urmărind scadențele aferente;
- Verifică, centralizează și introduce notele contabile aferente salariilor, împărțind costurile pe proiecte și centre de cost;
- Monitorizează decontările, salariile, popririle, ordinele de plată către BEJ și alte rețineri legale;
- Revizuiește și validează P&L-ul lunar, analizând în detaliu veniturile și cheltuielile;
- Participă la inventarul anual și verifică balanța contabilă, asigurând închiderea corectă a lunii;
- Coordonează procesul de planificare financiară și dezvoltarea procedurilor financiare interne;
- Colaborează cu alte departamente pentru identificarea riscurilor și opțiunilor financiare;
- Sprijină echipa de management în luarea deciziilor legate de controlul costurilor și investiții;
- Asigură conformitatea cu reglementările legale și politicile interne prin dezvoltarea de politici financiare;
- Pregătește rapoarte financiare pentru conducere, consilii și parteneri externi (inclusiv pentru bănci și instituții financiare);
- Susține auditul anual, oferind documentele și explicațiile necesare;
- Realizează previziuni ale rezultatelor financiare lunare (cifră de afaceri și profitabilitate);
- Asigură suport punctual colegilor și respectă confidențialitatea informațiilor sensibile.
📝 Ce îți oferim: (principalele beneficii atât financiare, cât și pentru dezvoltare)
- Oferim posibilitatea de a lucra într-un mediu profesionist, cu expunere internațională;
- Proiecte variate și cu impact real asupra activității companiei;
- Asigurare de sănătate, viață și împotriva accidentelor;
- Concediu anual suplimentar în funcție de vechimea în muncă (minimum 21 de zile), plus un bonus de vacanță;
- Program scurt vinerea, pentru un echilibru mai bun între viața profesională și cea personală!
Alătură-te echipei noastre și devino parte din succesul nostru!
Vizitează site-ul nostru oficial pentru a afla mai multe despre cine suntem, ce facem și cum poți deveni parte dintr-o echipă care pune oamenii pe primul loc. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună!
www.electromontaj.ro
Descrierea companiei
Electromontaj este o companie de construcții în domeniul energiei electrice, înființată în 1949, cu proiecte în întreaga lume, lider pe piața din România.
Electromontaj proiecteaza, construiește, transformă și menține infrastructura pentru transportul și distribuția energiei electrice și este o companie cu capital privat 100% autohton.
Activitatea de producţie internă este organizată în puncte de lucru răspândite pe tot cuprinsul ţării, în unităţi de producţie proprii în Bucureşti (Fabrica de Stâlpi Zincați) şi în Câmpina (Fabrica de Cleme și Armături), Electromontaj deține propria Stația de Testări pentru Stâlpi Electrici din București, una dintre cele mai mari din lume.
Electromontaj are peste 2.000 de angajați.
Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor Montaj, Iproeb, Electrotehnica și Hidroconstrucția.



