Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Business Analyst

krukholding
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SCURTA DESCRIERE:
In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR
Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.

CERINTE:
  • Minim 2 ani experienta pe pozitia de Business Analyst;
  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta cu diverse metodologii de gestionare a proiectelor (ex: Agile,Scrum, Waterfall, etc);
  • Abilitati excelente de comunicare, organizare si planificare;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
  • Capacitatea de culegere, clasificare si interpretare a informatiilor.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
  • Este responsabil pentru primirea cerintelor de automatizare de la stakeholderii interni;
  • Este responsabil pentru analizarea cerintelor de business si ofera consultanta pentru transpunerea acestora in cerinte de sistem;
  • Este implicat in analizele proceselor interne curente, optimizarea proceselor existente ?i identificarea celor ce pot fi optimizate/automatizate;
  • Realizeaza documentatia aferenta proceselor de optimizare/automatizare;
  • Defineste, dimensioneaza si estimeaza impactul pe care l-ar putea avea aceste proiecte de optimizare/automatizare;
  • Colaboreaza cu stakeholderii interni si cu echipele de implementare, actionand ca principal liant de comunicare intre acestia;
  • Identifica posibilele riscuri ce pot aparea in diversele etape ale implementarii si actioneaza in consecinta cu scopul reducerii acestora;
  • Este in contact permanent cu echipele implicate in proiecte de la momentul solicitarii pana la monitorizarea lor in mediul de productie;
  • Colaboreaza cu SMEs (Subject Matter Expert) pentru a crea fluxuri de proces, harti de proces (AS IS / TO BE) si alte documentatii necesare pentru completarea evaluarilor;


BENEFICII:
  • Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
  • Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
  • Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
  • 21 zile de concediu de odihna 1 zi libera pentru ziua de nastere zile de concediu pentru vechimea in companie;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe).

Descrierea companiei

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: ​​simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.

In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 16 Apr. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.