Candidatul Ideal
Pentru ca dorim sa ne extindem echipa cautam un coleg pasionat, cu expertiza in domeniu, care isi doreste crestere, dezvoltare si evolutie in cariera profesionala si care sa aduca entuziasm si creativitate in echipa noastra.︈
Acceptati provocarea noastra, iar noi vom fi incantati sa va cunoastem!
- Studii superioare Economice Marketing/Publicitate;.
- Experienta de minim 3-5 ani intr-o pozitie similara intr-un departament de marketing, in categorii FOOD/FMCG;
- Intelegerea principiilor de marketing si comunicare;
- Limba engleza avansat (scris si vorbit);
- Cunoasterea categoriilor FMCG constituie avantaj.
Descrierea jobului
Elaboreaza strategia de dezvoltare a marcilor alocate pe termen mediu si lung si contureaza pozitionarea marcilor;
• Dezvolta si raspunde de respectarea pozitionarii agreate in toate elementele mix-ului de marketing, recomandand schimbari la nivel de portofoliu de produse (pret, ambalaj, canal de distributie) pentru maximizarea volumului si a profitului;
• Dezvolta si implementeaza planul anual de marketing pentru marcile pe care le gestioneaza. Raspunde de coordonarea si implementarea planului de marketing: ATL, BTL si PR, conturand directia de actiune pentru Trade Marketing, Insight & Innovation si PR din perspectiva marcilor pe care le coordoneaza;
• Actioneaza ca manager de proiect in actiunile promovare la consumator a marcilor de care raspunde si coordoneaza partenerii interni si externi implicati;
• Elaboreaza brief-urile de dezvoltare de produs corespunzatoare proiectelor de inovatie care se refera la marcile pe care le conduce;
• Actioneaza ca manager de proiect in dezvoltarea interna a proiectelor de inovatie, inclusiv de lansarea acestora, dupa obtinerea aprobarii de catre comitetul de decizie;
• Contureaza nevoile de informatii necesare luarii deciziilor la nivelul marcilor pe care la gestioneaza;
• Colaboreaza cu echipa de Trade Marketing pentru identificarea nevoilor cumparatorilor, clientilor si a partenerilor din piata pentru identificarea oportunitatilor de crestere si a imbunatatirii comunicarii la punctul de vanzare;
• Participa la dezvoltarea politicii de preturi pentru fiecare produs care poarta marca de care este direct responsabil, pe segmente si categorii de piata;
• Raspunde de elaborarea planului de comunicare a marcilor. Supervizeaza dezvoltarea, productia si difuzarea mesajelor de comunicare;
• Identifica si implementeaza mecanisme de motivare si fidelizare la nivel de consumator final;
• Se asigura ca drepturile de proprietate intelectuala pentru marcile Scandia sunt protejate, iar actiunile de promovare respecta toate normele legale in vigoare;
• Monitorizeaza campaniile in derulare si evalueaza rezultatele obtinute vs. obiective (de vanzare si comunicare);
• Participa la dezvoltarea estimarilor de vanzari pentru categoriile si marcile de care este responsabil;
• Monitorizeaza activitatea de comunicare a concurentei si evalueaza mesajele transmise, in paralel cu analiza celorlalte activitati din piata.
Descrierea companiei
Divizia de mezeluri a Grupului de firme Scandia este compusă din trei companii: Agra’s Food Factory, Carniprod și Scandia Retail.
Această divizie a fost consolidată prin strategia de extindere a grupului, care a inclus achiziția a două companii de renume în domeniul procesării cărnii. În 2021, Scandia a achiziționat Agra’s Food Factory din Alba, iar în 2023 a preluat Carniprod din Tulcea. Scopul acestor achiziții a fost îmbunătățirea gamei de produse și întărirea poziției pe piață. În plus, compania Scandia Retail, care gestionează rețeaua de magazine proprii, a fost integrată în această divizie, consolidând oferta de produse proprii din carne și mezeluri de calitate si nu numai.