Brand Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- pasionată de design și branding
- interesată să participe la realizarea de conținut și este la curent cu noile trenduri din social media
- dornică să realizeze performanță alături de colegii noștri și agenții externe creând și gestionând campanii de marketing
- încântată de posibilitatea dezvoltării unei cariere în Vâlcea într-o companie care se situează printre cei mai mari jucători din țară în industria de producție de vopsele și lacuri.
Ne dorim ca persoana potrivită pentru poziția noastră să aibă:
- minim 3 ani experiență în marketing
- cunoștințe de limbă engleză și operare calculator (Ms Office);
- studii superioare (training în marketing reprezintă un avantaj)
- bună înțelegere a canalelor digitale, a mediului offline (tv, radio) și particularităților acestora
- excelente abilități de comunicare și relaționare
- gândire creativă
- aptitudini organizatorice și de prioritizare a sarcinilor,
- proactivă cu o bună capacitate de analiză și sinteză
- responsabilitate, determinare și grad ridicat de autonomie
- permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
- Promovează imaginea organizației:
- participarea la concepția, elaborarea, implementarea și urmărirea planului de marketing anual aferent ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂mărcii alocate
- răspunde de informarea interdepartamentală cu privire la acțiunile în desfășurare și viitoare ale mărcii;
- informarea clienților finali și a potențialilor clienți finali despre activitatea organizației, direct sau prin intermediul mass-mediei (știri, comunicate, interviuri) și integrarea acestora pe platforme online (Social Media)
- întocmirea planului de publicitate al organizației (medii de difuzare, temporizare, obiective/ KPI);
- analiza ofertelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieței, cât și din perspectiva prețurilor);
- proiectarea materialelor publicitare si identificarea de soluții inovative de display direct sau prin briefing de agenție;
- colaborarea cu agențiile de publicitate, mass-media și PR în vederea promovării produselor;
- coordonează campaniile de marketing;
- urmărește și gestionează bugetul de marketing și vânzări;
- participă la stabilirea targetelor de marketing și vânzări;
- gestionează modul de realizare și utilizare a bazei de date (de marketing) Evolor;
- coordonează modul de realizare și promovare a site-ului alocat;
- gestionează canalele Social Media;
- participă la târguri naționale/internaționale de profil făcând propuneri de colaborare și implementare de noi produse în oferta firmei;
- contribuie la îmbunătățirea comunicării interdepartamentale -de ex. TT - Brand sau KA - Brand sau Logistica – Brand
- propuneri de campanii tactice periodice - focusate pe categorie client (KA sau TT)
- Efectuarea de studii de piață:
- identificarea modului de structurare a pieței: clienți actuali, clienți potențiali si trenduri;
- analiza comparativă a prețurilor practicate pe piață pentru domeniul de activitate și realizarea de propuneri comerciale de îmbunătățire a marjelor și a profitabilității mărcii.
- proiectarea de chestionare pentru studiul pieței, efectuarea culegerii de date și a prelucrării statistice consecutive aplicării lor, redactarea raportului de studiu al pieței direct sau prin intermediul firmelor specializate;
- întocmirea de rapoarte cu privire la evoluțiile macroeconomice, prognoze și implicațiile lor asupra politicii organizaționale referitoare la resursele materiale și umane;
- culegerea de informații din teren, direct sau prin intermediul forței de vânzări și valorificarea acestora prin rapoarte, propuneri, modificări ale strategiei de marcă.
- documentarea continuă despre produsele oferite de concurență și despre modul în care pot fi extinse și optimizate serviciile și produsele organizației;
- participă la dezvoltarea forței de vânzare; este responsabil de evaluarea, analizarea și instruirea forței de vânzări;
Beneficii:
- Stabilitate, contract de muncă pe perioadă nedeterminată și apartenența la o echipa energică;
- Tichete de masă;
- Prime/tichete cadou de sărbători;
- Bonus în funcție de performanță;
- Abonament medical privat;
- Decontare din cheltuielile cu transportul la/de la domiciliu;
- Plan de dezvoltare și carieră;
- Training-uri de specialitate;
- Team building.
Descrierea companiei
EVOLOR este unul dintre cei mai mari jucători din industria de producție de vopsele și lacuri. Cu o istorie de peste 30 de ani, două brand-uri recunoscute și un portofoliu extins de produse, compania a reușit să devină, dar și să se mențină printre cei mai importanți producători la nivel local.
EVOLOR produce și vinde produsele proprii sub cele două brand-uri, Sticky și Coral, adresând atât nevoia de piață cu prețuri scăzute, cât și zona de premium, prezentând o gamă de 380 produse. Acestea sunt comercializate în lanțurile naționale importante, dar și printr-o rețea extinsă de distribuitori locali.
Compania deține 7 secții principale de producție pentru vopsele lavabile, tencuieli decorative, vopsele și lacuri alchidice, aracet, prenadez, diluanți și coloranți manuali, cuprinse în cele 2 brand-uri de referință, Sticky și Coral.