Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Brand Manager

EVOLOR SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm persoana care este:
  • pasionată de design și branding
  • interesată să participe la realizarea de conținut și este la curent cu noile trenduri din social media
  • dornică să realizeze performanță alături de colegii noștri și agenții externe creând și gestionând campanii de marketing
  • încântată de posibilitatea dezvoltării unei cariere în Vâlcea într-o companie care se situează printre cei mai mari jucători din țară în industria de producție de vopsele și lacuri.


Ne dorim ca persoana potrivită pentru poziția noastră să aibă:
  • minim 3 ani experiență în marketing
  • cunoștințe de limbă engleză și operare calculator (Ms Office);
  • studii superioare (training în marketing reprezintă un avantaj)
  • bună înțelegere a canalelor digitale, a mediului offline (tv, radio) și particularităților acestora
  • excelente abilități de comunicare și relaționare
  • gândire creativă
  • aptitudini organizatorice și de prioritizare a sarcinilor,
  • proactivă cu o bună capacitate de analiză și sinteză
  • responsabilitate, determinare și grad ridicat de autonomie
  • permis de conducere categoria B

Descrierea jobului

Responsabilități job

- Promovează imaginea organizației:
  • participarea la concepția, elaborarea, implementarea și urmărirea planului de marketing anual aferent ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂mărcii alocate
  • răspunde de informarea interdepartamentală cu privire la acțiunile în desfășurare și viitoare ale mărcii;
  • informarea clienților finali și a potențialilor clienți finali despre activitatea organizației, direct sau prin intermediul mass-mediei (știri, comunicate, interviuri) și integrarea acestora pe platforme online (Social Media)
  • întocmirea planului de publicitate al organizației (medii de difuzare, temporizare, obiective/ KPI);
  • analiza ofertelor publicitare și identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieței, cât și din perspectiva prețurilor);
  • proiectarea materialelor publicitare si identificarea de soluții inovative de display direct sau prin briefing de agenție;
  • colaborarea cu agențiile de publicitate, mass-media și PR în vederea promovării produselor;
  • coordonează campaniile de marketing;
  • urmărește și gestionează bugetul de marketing și vânzări;
  • participă la stabilirea targetelor de marketing și vânzări;
  • gestionează modul de realizare și utilizare a bazei de date (de marketing) Evolor;
  • coordonează modul de realizare și promovare a site-ului alocat;
  • gestionează canalele Social Media;
  • participă la târguri naționale/internaționale de profil făcând propuneri de colaborare și implementare de noi produse în oferta firmei;
  • contribuie la îmbunătățirea comunicării interdepartamentale -de ex. TT - Brand sau KA - Brand sau Logistica – Brand
  • propuneri de campanii tactice periodice - focusate pe categorie client (KA sau TT)


- Efectuarea de studii de piață:
  • identificarea modului de structurare a pieței: clienți actuali, clienți potențiali si trenduri;
  • analiza comparativă a prețurilor practicate pe piață pentru domeniul de activitate și realizarea de propuneri comerciale de îmbunătățire a marjelor și a profitabilității mărcii.
  • proiectarea de chestionare pentru studiul pieței, efectuarea culegerii de date și a prelucrării statistice consecutive aplicării lor, redactarea raportului de studiu al pieței direct sau prin intermediul firmelor specializate;
  • întocmirea de rapoarte cu privire la evoluțiile macroeconomice, prognoze și implicațiile lor asupra politicii organizaționale referitoare la resursele materiale și umane;
  • culegerea de informații din teren, direct sau prin intermediul forței de vânzări și valorificarea acestora prin rapoarte, propuneri, modificări ale strategiei de marcă.
  • documentarea continuă despre produsele oferite de concurență și despre modul în care pot fi extinse și optimizate serviciile și produsele organizației;
  • participă la dezvoltarea forței de vânzare; este responsabil de evaluarea, analizarea și instruirea forței de vânzări;

Beneficii:
  • Stabilitate, contract de muncă pe perioadă nedeterminată și apartenența la o echipa energică;
  • Tichete de masă;
  • Prime/tichete cadou de sărbători;
  • Bonus în funcție de performanță;
  • Abonament medical privat;
  • Decontare din cheltuielile cu transportul la/de la domiciliu;
  • Plan de dezvoltare și carieră;
  • Training-uri de specialitate;
  • Team building.

Descrierea companiei

EVOLOR este unul dintre cei mai mari jucători din industria de producție de vopsele și lacuri. Cu o istorie de peste 30 de ani, două brand-uri recunoscute și un portofoliu extins de produse, compania a reușit să devină, dar și să se mențină printre cei mai importanți producători la nivel local.

EVOLOR produce și vinde produsele proprii sub cele două brand-uri, Sticky și Coral, adresând atât nevoia de piață cu prețuri scăzute, cât și zona de premium, prezentând o gamă de 380 produse. Acestea sunt comercializate în lanțurile naționale importante, dar și printr-o rețea extinsă de distribuitori locali.

Compania deține 7 secții principale de producție pentru vopsele lavabile, tencuieli decorative, vopsele și lacuri alchidice, aracet, prenadez, diluanți și coloranți manuali, cuprinse în cele 2 brand-uri de referință, Sticky și Coral.

Publicat 10 Mai 2024 Reactualizat 10 Mai 2024 Expiră 9 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.