Barista - Coffee Junior Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Viitorul nostru coleg/a trebuie sa aibe urmatoarele caracteristici :
Abilități excelente de comunicare
Personalitate amabilă și prietenoasă
Abilități și cunoștințe de serviciu pentru clienți
Nivel ridicat de atenție la detalii
Mod pozitiv și abordabil
Experiența nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj
Se poate integra si lucra in echipa
Descrierea jobului
Pregatirea de cafea si bauturi ce contin cafea reci/calde
Descrierea, compozitia si recomandarea de produse clinetilor
Servirea clientilor, preluarea si incasarea comenzilor
Puntual, profesionist, responsabil
Curatarea si igenizarea zonelor de lucru, ustensilelor si echipamentelor
Seriozitatea si implicarea la locul de munca
Ce oferim ?
Salariu atractiv ce creste pe masura ce angajatul se perfectioneaza.
Tichete de masa (bonuri de masa/restaurant).
Decont pentru transport.
Training inters si extern.
Cursuri de perfectionare si calificare (Barista)
Mediu de lucru tanar, prietenos.
Bonusuri pentru zilele de sarbatoare nationale.
Tips/Bacsis – corect si legal.
Asigurare medicala.
NU SUNTEM O FRANCIZA.
NU AVEM NEVOIE SA CUMPARAM IDEILE ALTORA, LE AVEM PE ALE NOASTRE. (SUNT DESTULE)
Descrierea companiei
Suntem o firma specializata in domeniul IT, ne adresam sectoarelor SME (Small and medium enterprises) & SMB (Small and medium-sized businesses), oferim consultanta si servicii complete, la cheie.
Desi compania este relativ tanara, intreaga noastra echipa are peste 12 ani de experienta in IT si a implementat proiecte pentru companii mari, medii si mici, din mai multe domenii, precum cel al constructiilor, auto, FMCG si sanatate. Compania noastra incearca sa ofere in permanenta un pachet de servicii in care valoarea adaugata joaca un rol esential in a intampina cerintele clientilor nostri.
Fiind o companie orientata spre performanta, suntem constienti ca reputatia noastra depinde de beneficiile aduse clientilor nostri, urmata de satisfactia pe care aceste beneficii o aduc.
Principiile cu care operam noi sunt prezentate mai jos:
Unicitate
Primul nostru principiu este de a considera firma dumneavoastra unica. Intelegerea si respectarea a ceea ce este diferit despre mediul dumneavostra este cheia in a fi capabili sa va ajutam. De aceea noi investim timp in a intelege viziunea si obiectivele dumneavoastra. Clientii nostri sunt foarte importanti pentru noi si le acordam toata atentia si sprijinul nostru. La noi nu exista conceptul client mai putin important.
Adaptare
Al doilea principiu este o consecinta a acestor diferente, astfel ca majoritatea uneltelor si conceptelor necesita o adaptare pentru a putea functiona efectiv in mediul dumneavoastra. Clientii beneficiaza de aceasta abordare a noastra, de a croi solutii care sa se potriveasca fiecarei circumstante in parte, pentru ca noi nu oferim solutii universal valabile.
Alinierea
Strategia si interventiile care sprijina schimbarea vor esua pe termen lung daca nu sunt aliniate cu celelalte elemente care caracterizeaza cultura companiei. O perspectiva completa a companiei este esentiala pentru a putea proiecta si planifica efectiv schimbarile care urmeaza.
Sinceritate
Nu vom prelua niciodata un proiect daca nu credem ca este adecvat pentru clienti. Nu vom prelua un proiect daca clientul nostru nu are disponibile toate resursele interne necesare.
Transparenta
Nu vom incerca sa vindem clientilor nostri resursele de consultanta suplimentare, peste ceea ce este intr-adevar necesar ca sa-si obtina rezultatele propuse. Vom folosi numai personal competent si cu experienta adecvata.
Responsabilitate
Nu vom incerca sa vindem proiecte viitoare pana ce clientii au vazut beneficiul real al muncii noastre curente si solicita activitati suplimentare.