Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Back Office Support Officer (perioada determinata 12 luni)

krukholding
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SCURTA DESCRIERE:
Desfasoara activitati de prelucrare a corespondentei, inregistreaza documentele in registre si distribuie corespondenta.

CERINTE:

Abilitati excelente de comunicare si de gestionare a relatiilor cu clientii interni / externi si partenerii;
Abilitati in rezolvarea problemelor si luarea deciziilor in timp util pentru a mentine eficienta operationala;
Flexibilitate si adaptare rapida la schimbare in contextul transformarii digitale;
Cunostinte de operare calculator - nivel avansat;
Limba engleza - nivel mediu;
Carnet conducere categoria B (reprezinta avantaj);

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

Gestionarea si procesarea documentelor:

- Receptionarea si expedierea documentelor in conformitate cu procedurile interne;
- Introducerea si ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀actualizarea informatiilor in sistemul intern folosind mecanismele specifice;
- Arhivarea documentelor/dosarelor, asigurand inclusiv digitalizarea acestora, in conformitate cu tipurile de documente gestionate intern;
- Asigurarea acuratetei datelor introduse;

Pregatirea documentatiei necesara in vederea demararii procedurii de executare silita utilizand aplicatiile existente;
Rezolvarea tichetelor operationale care fac referire la diferite tipuri de documente;


BENEFICII:

Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
Work-life balance - program flexibil;Sediu central, usor accesibil;
21 zile de concediu de odihna 1 zi libera pentru ziua de nastere zile de concediu pentru vechimea in companie;
Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe)

Descrierea companiei

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista, cu un mediu de lucru placut si linistit. Unele dintre valorile grupului care ne ajuta sa ne ghidam activitatea sunt: cooperarea, spiritul de echipa si parteneriatul.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care il dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
Publicat 22 Mai 2024 Reactualizat 12 Iun. 2024 Expiră 21 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.