Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Back Office - Operator introducere date / relatii clienti

VIVA CONTROL SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?
  • Capacitate de organizare si planificare;
  • Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora;
  • Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa) si relationare;
  • Foarte bune abilitati de operare PC + Microsoft Office – Excel si Word;
  • Experienta operator date - reprezintă un avantaj;
  • Integritatea să fie caracteristica sa principală. Aceasta e valoarea noastră cea mai importantă și ținem neapărat să avem aceeași filosofie de viață;
  • Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește.
  • Să fie organizată… foarte organizată!
  • Să fie atentă la detalii… foarte atentă!
  • Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect);
  • Sa fie punctuală;
  • Cei șapte ani de acasă – da.

Descrierea jobului

Ce va face această persoană?​
  • Gestionarea relatiei cu clientii pe parcursul elaborarii si derularii implementarii platformelor de management educational;
  • Răspunde la e-mail-uri și telefoane;
  • Tine legatura cu clientii (preluare solicitari, apeluri pentru feedback);
  • Introducere date / configurari in platforma de management educational;
  • … lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs.

Ce oferim?
  • Salariu fix
  • Bonusuri de performanță motivante– pe baza unor KPI’s – Indicatoare de performanță din a 4-a lună
  • Șef bun și înțelegător
  • Atmosferă de lucru plăcută
  • Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!)

Descrierea companiei

VIVA CONTROL ofera servicii de IT specializate pentru dezvoltarea institutiilor publice (unitati de invatamant, primarii) cu ajutorul a 3 platforme de management educational si organizational.

Printr-un angajament intens fata de angajatii nostri, vom contribui la succesul clientilor nostri. Consecinta unui personal loial, inteligent, de lunga durata, care munceste din greu si este rasplatit pe masura, este calitatea superba a serviciului pentru clienti.

Afacerea noastra este complexa, cu multe sisteme umane, mecanice si computerizate intr-o miscare simultana. Succesul depinde de o comunicare rafinata si procese organizationale, un personal dedicat, proceduri de vanzare bine documentate, o asigurare a calitatii riguroasa cu masuri continue, inovatii asertive, mentinerea planificata intensa, imbunatatirea sistemului / procedurilor, marketing-ului agresit si masurat, rezolvarea problemelor clientilor si o atentie neobosita la detalii in fiecare coltisor.
Avantajele competitive includ o experienta foarte mare in acest domeniu, produse complet create special pentru nevoile personale ale clientului, un serviciu de asistenta clienti atent si consecvent pe durata controalelor, o integritate personala, termen de realizare a documentelor foarte scurt.
Pentru a creste, continuam cu o folosofie de tipul „daca noi o constuim, ei vor veni” suprapusa cu eforturi de marketing hotarate.
Cadrul nostru operational este flexibil, dar respecta sistemele si mecanismele interne.
Suntem interesati in a aduce succesul in toate unitatile cu care intram in contact. Punem accent pe educatia noastra si a clientilor nostri.
Serviciile noastre vor fi totdeauna de cea mai inalta calitate si vor oglindi profesionalismul firmei noastre.
Publicat 18 Apr. 2024 Reactualizat 18 Apr. 2024 Expiră 25 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.