Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Back office assistant - departament financiar

MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri au sediul in zona Primaverii (metrou Aviatorilor), sunt activi pe piata din Romania din 2017 si sunt specializati in intermedierea de bunuri cu origine din Asia.

Sansele sunt de partea ta daca:
  • Ai minim 1 an experienta pe un post similar, de preferat in zona de comert online/ back office.
  • Esti familiarizat cu un soft de facturare.
  • Ai intocmit diverse situatii/ rapoarte in programul Excel.
  • Ai minim studii medii absolvite.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

Descrierea jobului

Conditiile de angajare sunt:
  • Salariul fix net este de 4000 RON.
  • Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 17:30 (cu optiunea de modificare a intervalului), cu o jumatate de ora pauza de masa.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.

Schita zilei de munca:
  • Vei intocmi facturi, avize de expeditie, chitante si bonuri fiscale (program FACTURIS) in conformitate cu comenzile primite si te vei ocupa de urmarirea si verificarea incasarilor prin banca, precum si de distribuirea corecta a acestora.
  • Vei monitoriza si vei mentine la zi situatia stocurilor, iar atunci cand este cazul, vei transmite comenzile catre depozit pentru a putea fi onorate.
  • Te vei ocupa de mentinerea unei relatii bune cu firma de contabilitate si te vei asigura ca acestia primesc la timp si corect documentele solicitate.
  • Te vei ocupa de gestionarea corespondentei (primita/trimisa), de preluarea apelurilor si redirectionarea acestora, precum si de organizarea si arhivarea documentelor.

Descrierea companiei

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Publicat 15 Mart. 2024 Reactualizat 14 Apr. 2024 Expiră 14 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.