Candidatul Ideal
- Cursuri de pregătire si specializări in domeniul auditului intern, controlului intern si managementului riscului;
- Constituie un avantaj studiile de masterat sau postuniversitare in specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
- Experiență relevantă în domeniul pentru care se recrutează;
- Obtinerea avizului in conditiile Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicata, anterior susținerii probei scrise;
- Excelentă capacitate de management a timpului, proceselor, proiectelor şi a priorităţilor;
- Abilităţi superioare de comunicare;
- Asertivitate, empatie, atenţie distributivă, relaţionare interumană;
- Atitudine discretă, pozitivă, proactivă şi orientată către performanţă;
- Spirit analitic şi sintetic, atenție la detalii, dinamism, echilibru emoțional și decizional, constantă în atitudini și persoană principială;
- Capacitate deplină de exercițiu, capacitate de decizie și asumare de responsabilități și provocări;
- Viteză de reacție și constanță în urmărirea obiectivelor și a priorităților.
Descrierea jobului
Unifarm gestionează din această perspectivă şi situaţiile de criză şi urgenţele apărute în domeniul aprovizionării cu medicamente.
Candidaţii vor lua la cunoştinţă şi vor fi selectaţi în conformitate cu misiunea şi obiectivele strategice ale Unifarm.
• Participa la elaborarea proiectului planului multianual de audit intern (4 – 5 ani și la elaborarea proiectului planului anual de audit intern;
• Intocmeste referatul de justificare pentru misiunile de audit cuprinse in planul multianual si anual de audit intern;
• Participa la elaborarea raportului anual al activitatii de audit intern;
• Realizeaza misiuni de audit de asigurare, de consiliere si ad-hoc dispuse de conducerea CN UNIFARM SA;
• Participa la procesul de implementare a Programului de asigurare si imbunatatire a activitatii de audit intern, precum si la implementarea sistemului de management al riscurilor la nivelul functiei de audit intern;
• Examineaza legalitatea, regularitatea si conformitatea operatiunilor, identificand erorile, risipa, gestiunea defectuoasa si posibilele cazuri de frauda;
• Analizeaza sistemele de management si control intern ale structurilor auditate, identifica slabiciunile acestora, precum si riscurile asociate unor astfel de sisteme, programe/masuri/proiecte sau operatiuni.
Procesul de selectie consta in urmatoarele etape:
Etapa I – interviu de cunoastere;
Etapa a-II-a – proba scrisa – testarea cunostintelor pe baza Bibliografiei atasata. Pentru promovarea acestei Etape este necesar a se obtine minim nota 5 (50 de puncte);
Etapa a-III-a - interviu final
Bibliografie
- HG nr. 892/1998 privind infiintarea CN UNIFARM SA, cu modificarile survenite prin HG nr. 475/2022, HG nr. 778/2022 si Actul constitutiv al CN UNIFARM SA , actualizat la data de 22.03.2022;
- Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicata;
- HG 1086/2013 republicata;
- Ordonanţa de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
Descrierea companiei
Compania Nationala “Unifarm” S.A. este infiintata inca din anul 1935, purtand de-a lungul timpului diverse denumiri. Cu o experienta de 80 ani in piata farmaceutica nationala si internationala, aceasta companie are ca obiect de activitate, in principal: asigurarea retelei sanitare cu medicamente, produse farmaceutice si parafarmaceutice, produse tehnico-medicale, aparatura si echipamente sanitare, seruri si vaccinuri, reactivi si cu alte produse din productia interna proprie si din import. Compania Nationala “Unifarm” S.A. colaboreaza cu Ministerul Sanatatii in vederea asigurarii programelor nationale de sanatate organizate si finantate de acest minister, prevazute in Legea nr. 100/1998 privind asistenta de sanatate publica.
- 5 Dec. 2025
Auditor Intern Sisteme de Calitate
AGEXIM TRANSPORT & LOGISTICS
Pitesti, Curtea de Arges, Mioveni, Topoloveni


