Assistent Manager
Candidatul Ideal
Atunci vino în echipa Trio Recruitment să te dezvolți alături de profesionalisti în domeniul recrutării și plasării forței de muncă afara spatiului european, în România si intreaga Europa!
Pentru Directorul de Vanzari al societatii, căutăm un Assistent Manager cu excelente abilități de comunicare în limba Română si Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.
Dacă ai studii superioare, deții carnet de conducere cat. B și ai cel puțin 1 an de experiență pe poziția de Assistent Manager sau experință de organizare, vânzare de servicii și relaționezi ușor cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră!
Descrierea jobului
Redactează contracte și oferte pentru clienții nostri, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.
Completează în ERP toate informațiile relevante
Solicită către Departamentul Financiar facturile aferente contractelor în desfășurare și menține legătura cu clienții nostri până la încasarea acestora.
Corelează facturile cu stadiul proiectului și oferă informații în acest sens atunci când i se solicită atât intern cât și extern.
Asigura suport clienților prin email și telefon.
Colaborează cu Departamentul de Vânzări și cel Operațional pentru a asigura succesul procesului de livrare și onboarding către client.
Descrierea companiei
CINE SUNTEM
Din 2005 recrutăm și plasăm personal, întâi la nivel local și ulterior internațional.
Am început cu recurtarea de personal local și plasarea acestuia în industrii din zona București-Ilfov, iar apoi am plasat personal românesc în Europa. În 2017 am început să recrutăm personal non-UE pentru companii din România, iar în 2021 ne-am extins în Europa (Croația, Ungaria, Italia). În anul 2022 am fuzionat cu Trio Recruitment UK, devenind astfel Trio Recruitment – Romania branch.
Oferim servicii complete de recrutare, având în spate experiență în proiecte internaționale.