Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Assistant Relationship Manager Corporate

UniCredit Bank
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii superioare (preferabil studii economice);
  • Cunoștințe avansate ale limbii engleze (scris și vorbit);
  • Minimum 1 an de experienta intr-o pozitie similara sau care necesita cunostinte/abilitati similare;
  • Bune abilitati de utilizare Microsoft Office.

Alte competențe necesare:
  • Creativitate si initiativa;
  • Abilitati de prioritizare si de a lua decizii;
  • Abilitati de a relationa, abilitati de vanzare si de persuasiune, organizare;
  • Spirit analitic si structurat.

Descrierea jobului

Despre echipa:
Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.
Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii.

Principalele responsabilități:
  • Asigura suportul necesar fortei de vanzari, in vederea asigurarii unor servicii de calitate oferite cu maximum de operativitate clientilor din portofoliul acestora, urmarind permanent obtinerea celui mai inalt grad de satisfactie a clientilor;
  • Ajuta la colectarea tuturor documentelor necesare in vederea deschiderii conturilor curente;
  • Contribuire la intocmirea aplicatiei de credit si a documentelor accesorii la aceasta (ajuta la colectarea datelor despre client si introducerea acestora in aplicatie) sub coordonarea Relationship Managerului in portofoliul caruia se gaseste clientul;
  • Verifica contractele de credit si ajuta RM in procesul de monitorizare a indeplinirii conditiilor de creditare pe intreaga perioada de valabilitate de creditului;
  • Asigura suport pentru intocmirea (consolidari de informatii) rapoartelor necesare in vederea monitorizarii si administrarii activitatii comerciale a departamentului;
  • Pregateste diverse cereri/memo-uri solicitate, legate de activitati zilnice;
  • Pregateste diverse scrisori fara risc de credit asociat solicitate de clienti, aflate in portofoliul de produse al bancii (de exemplu: scrisori de bonitate; scrisori catre auditori; etc);
  • Verifica si initiaza actualizarea in permanenta a datelor clientilor in sistemul informatic al bancii;
  • Participa la unele intalniri cu clientii si ofera suport in organizarea anumitor evenimente/campanii pentru clienti, dupa caz;
  • Asigura suport in intocmirea rapoartelor referitoare la vizite; in introducerea datelor legate de vizitarea / sunarea clientilor; in gestionarea listelor de oportunitati (pipe-line).

Beneficii:
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei
  • 13 salarii
  • Abonament medical
  • Prețuri speciale la activități sportive prin World Class
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • Zi liberă pentru situații neprevăzute
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie sau a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica, accesând următorul link: www.unicredit.ro/notificari/GDPR.pdf

Descrierea companiei

Suntem o bancă paneuropeană!

Oferim servicii financiare de înaltă calitate în 13 țări din Europa de Vest, Centrală și de Est, iar scopul nostru este să susținem comunitățile să crească. Deservim peste 15 milioane de clienți din întreaga lume și suntem peste 81.000 de colegi internaționali.

În România suntem una dintre principalele instituții financiare, datorită celor 3100 de colegi, atât din București, cât și din sucursalele Retail și Corporate din țară.

Digitalizarea și angajamentul față de principiile ESG sunt factori cheie pentru serviciile și produsele noastre, și suntem preocupați să creăm un viitor durabil pentru clienții noștri, comunitățile și oamenii noștri.

La UniCredit nu ne este frică să gândim măreț. Credem în puterea industriei noastre și în binele pe care îl poate face atunci când funcționează corect. Ne propunem să excelăm în tot ceea ce facem, să punem calitate și personalitate în munca noastră, ca la final de zi să fim mândri de realizările noastre.

Experiența pe care o oferim atât clienților cât și la job este foarte importantă pentru noi. Pentru că ne preocupă să construim un banking sustenabil, relații de durată clădite pe încredere și să cultivăm un mediu de lucru pozitiv. Și ne bazăm unii pe alții, punem suflet în ceea ce facem și suntem mândri de felul în care alegem să facem lucrurile: cu integritate, cu asumare și cu grija față de cei din jurul nostru.

Alege să lucrezi în una dintre băncile de top din România și din Europa, un grup internațional în care diversitatea este o resursă, iar tu ai șansa să-ți împlinești ambițiile și să faci diferența.

Alătură-te UniCredit, alătură-te echipei noastre!

Publicat 15 Mai 2024 Reactualizat 29 Mai 2024 Expiră 14 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.