Asistent virtual
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Diploma de absolvire a unei facultati de studii economice
• Calm, creativitate, siguranta
• Dorinta de a face parte dintr-o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesional de asistenta virtuala
• Ambitia de a obtine rezultate imediate si concrete
• Competențe aprofundate in cunoașterea programelor Microsoft Office
• Cunostințe medii de limba engleza
• Cultivarea calitatii si focus pe solutii eficiente, diferite, rapide si simple
• Sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa.
Descrierea jobului
• Redactare contracte si oferte comerciale pentru companie si clientii companiei.
• Intocmire deconturi de cheltuieli, registrul de casa, buget previzionat si realizat, cash-flow.
• Plasare comenzi si emitere facturi.
• Efectuare plati catre furnizori si bugetul statului pentru companie si clientii companiei.
• Mentinere relatie cu furnizorii – medicina muncii, SSM, etc.
• Intocmire pontaje lunare, evidenta concedii, comanda tichete de masa.
• Colectare, ordonare si arhivare documente contabile
• Realizare servicii de customer care pe e-mail si telefonic, preluare colete sosite din partea clientilor.
Oferta noastra:
• Salariu net
• Tichete de masa
• Decontarea transportului
• Tichete cadou
• Bonusuri in functie de indicatorii de performanta ai salariatului si indicatorii financiari ai firmei
• Training-uri interne si externe
• Alte beneficii.
Si daca inca nu te-am convins, trebuie sa mai stii cateva lucruri. Oferim un climat organizational inedit. Avem activitati inedite, petreceri traznite si gasim orice prilej sa desfacem o sticla de sampanie.
Acum te-am convins sa aplici?
Te rugam sa ne trimiti CV-ul doar in cazul in care indeplinesti „cerintele de baza”.
Descrierea companiei
Facem parte dintr-o companie cu traditie in domeniu, bazele fiind puse inca de acum mai bine de 20 ani, de Valentina Saygo. Oferim servicii de contabilitate si financiare, cu profesionalism, grija si dedicare. De curand, am inceput proiectul TaskZen, prin intermediul caruia oferim clientilor servicii de secretariat virtual. Pentru noi, principala resursa a firmei este angajatul, de aceea iti spunem de la inceput ca investim in el, pentru el.