-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager

BEST ACHIZITII SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm o persoană energică, organizată și responsabilă pentru poziția de Asistent Manager, care să ofere suport complet directorului general și echipei de management.
Cerințe:
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (scris și vorbit);
  • Cunoştinţe operare PC (MS Office avansat – Word, Excel, Outlook);
  • Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări;
  • Abilități excelente de comunicare și organizare;
  • Rezistență la stres și capacitate de a lucra într-un ritm alert;
  • Prezentare și ținută profesională, corespunzătoare mediului de business și situațiilor de protocol;
  • Atenție la detalii, discreție și spirit de inițiativă.

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
  • Gestionarea agendei și programărilor directorului general;
  • Asigurarea suportului logistic pentru deplasări (rezervări bilete de avion, hotel, transport etc.);
  • Întocmirea și gestionarea documentelor administrative și corespondenței interne/externe;
  • Participarea la activitățile administrative și de secretariat ale companiei;
  • Asistență în derularea proiectelor de achiziții publice și implementare;
  • Reprezentarea companiei cu profesionalism în relația cu partenerii și instituțiile colaboratoare.
Ce oferim:
  • Mediu de lucru profesionist, dinamic și orientat spre performanță;
  • Oportunitatea de a colabora direct cu echipa de conducere;
  • Salariu net: 5.000 lei, corelat cu responsabilitățile postului;
  • Stabilitate și posibilități reale de dezvoltare profesională.

Dacă ești o persoană proactivă, atentă la detalii și îți place să faci lucrurile bine, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa:stela.vrabie@bestachizitii.ro

Descrierea companiei

Compania BEST ACHIZITII s-a infiintat in anul 2013, avand ca obiect de activitate cod CAEN “Activitati de consultanta pentru afaceri si management”, respective servicii de consultanta in materia achizitilor publice si private, cu un vast portofoliu de clienti din Romania si din strainatate , avand o echipa de profesionisti in diverse domenii de activitate.
Publicat 10 Nov. 2025Reactualizat 10 Nov. 2025Expiră 10 Dec. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.