Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager

Filara BioMed SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a ne alătura echipei. Vei oferi suport direct managementului în activitățile zilnice și vei contribui la buna funcționare a departamentului/afacerii. Acest rol este ideal pentru o persoană organizată, cu inițiativă și abilități excelente de comunicare.

Cerinte:

 Experiență anterioară pe un post similar
 Cunostinte medii/avansate limba engleza
 Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office Suite: Word, Excel, PowerPoint).
 Abilități excelente de organizare, planificare și prioritizare.
 Capacitate de a lucra independent și de a lua inițiativă.
 Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.
 Atenție la detalii și orientare către soluții.
 Cunoașterea platformei Oddo ERP and CRM reprezinta un avantaj

Descrierea jobului

Responsabilități cheie:

 Asistarea managerului în planificarea, organizarea și supravegherea operațiunilor zilnice.
 Coordonarea programărilor, ședințelor și evenimentelor interne.
 Gestionarea corespondenței (e-mailuri, documente) și a comunicării interne și externe.
 Elaborarea de rapoarte, prezentări și alte documente administrative.
 Menținerea evidenței documentelor și a bazei de date a companiei.
 Oferirea de suport administrativ echipei, la nevoie.
 Contribuția la crearea unui mediu de lucru pozitiv și eficient.
 Inregistrarea actelor in registrele si evidentele interne;
 Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul societatii , la cerere, pe baza documentelor inregistrate.
 Evidenta, in ordine, a contractelor de munca, pontaje, concedii de odihna, concedii medicale;
 Emiterea de facturi catre clienti;
 Evidenta stocurilor
 Evidenta soldurilor clientilor debitori si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise;
 Asigura comunicarea cu departamentul de Contabilitate;

Oferim:

 Program de lucru Full-Time de 8h/zi, luni-vineri
 Pachet salarial motivant si tichete de masa
 Asigurare transport/decontare transport si telefon de serviciu
 Asigurare medicala privata
 Prime
 Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa

Descrierea companiei

Companie infiintata in 2010, dinamica. Domeniul de activitate il reprezinta vanzarea de reactivi si consumabile de laborator
Publicat 23 Sept. 2025Reactualizat 29 Sept. 2025Expiră 23 Oct. 2025
Joburi similare
  • 3 Sept. 2025
  • 24 Sept. 2025

    Asistant manager

    CONFIDENTIAL CONFIDENTIAL

    Cluj-Napoca
  • 22 Sept. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.