Candidatul Ideal
Căutăm un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a ne alătura echipei. Vei oferi suport direct managementului în activitățile zilnice și vei contribui la buna funcționare a departamentului/afacerii. Acest rol este ideal pentru o persoană organizată, cu inițiativă și abilități excelente de comunicare.
Cerinte:
Experiență anterioară pe un post similar
Cunostinte medii/avansate limba engleza
Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office Suite: Word, Excel, PowerPoint).
Abilități excelente de organizare, planificare și prioritizare.
Capacitate de a lucra independent și de a lua inițiativă.
Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.
Atenție la detalii și orientare către soluții.
Cunoașterea platformei Oddo ERP and CRM reprezinta un avantaj
Cerinte:
Experiență anterioară pe un post similar
Cunostinte medii/avansate limba engleza
Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office Suite: Word, Excel, PowerPoint).
Abilități excelente de organizare, planificare și prioritizare.
Capacitate de a lucra independent și de a lua inițiativă.
Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.
Atenție la detalii și orientare către soluții.
Cunoașterea platformei Oddo ERP and CRM reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
Responsabilități cheie:
Asistarea managerului în planificarea, organizarea și supravegherea operațiunilor zilnice.
Coordonarea programărilor, ședințelor și evenimentelor interne.
Gestionarea corespondenței (e-mailuri, documente) și a comunicării interne și externe.
Elaborarea de rapoarte, prezentări și alte documente administrative.
Menținerea evidenței documentelor și a bazei de date a companiei.
Oferirea de suport administrativ echipei, la nevoie.
Contribuția la crearea unui mediu de lucru pozitiv și eficient.
Inregistrarea actelor in registrele si evidentele interne;
Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul societatii , la cerere, pe baza documentelor inregistrate.
Evidenta, in ordine, a contractelor de munca, pontaje, concedii de odihna, concedii medicale;
Emiterea de facturi catre clienti;
Evidenta stocurilor
Evidenta soldurilor clientilor debitori si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise;
Asigura comunicarea cu departamentul de Contabilitate;
Oferim:
Program de lucru Full-Time de 8h/zi, luni-vineri
Pachet salarial motivant si tichete de masa
Asigurare transport/decontare transport si telefon de serviciu
Asigurare medicala privata
Prime
Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa
Asistarea managerului în planificarea, organizarea și supravegherea operațiunilor zilnice.
Coordonarea programărilor, ședințelor și evenimentelor interne.
Gestionarea corespondenței (e-mailuri, documente) și a comunicării interne și externe.
Elaborarea de rapoarte, prezentări și alte documente administrative.
Menținerea evidenței documentelor și a bazei de date a companiei.
Oferirea de suport administrativ echipei, la nevoie.
Contribuția la crearea unui mediu de lucru pozitiv și eficient.
Inregistrarea actelor in registrele si evidentele interne;
Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul societatii , la cerere, pe baza documentelor inregistrate.
Evidenta, in ordine, a contractelor de munca, pontaje, concedii de odihna, concedii medicale;
Emiterea de facturi catre clienti;
Evidenta stocurilor
Evidenta soldurilor clientilor debitori si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise;
Asigura comunicarea cu departamentul de Contabilitate;
Oferim:
Program de lucru Full-Time de 8h/zi, luni-vineri
Pachet salarial motivant si tichete de masa
Asigurare transport/decontare transport si telefon de serviciu
Asigurare medicala privata
Prime
Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa
Descrierea companiei
Companie infiintata in 2010, dinamica. Domeniul de activitate il reprezinta vanzarea de reactivi si consumabile de laborator
Joburi similare