Candidatul Ideal
Recrutăm Asistent manager cu bune capacități de organizare
Scopul postului:︂︆︁︁︆︊︂︇︁︍︉︊︁︁︎️︈︂︂︁︂︊︎︂︇︅︍︍︃︅︎︄︂︆︁︁︆︊︂︇︁︍︉︊︁︁︎️︈︂︂︁︂︊︎︂︇︅︍︍︃︅︎︄ Asigură suport managementului companiei în activitățile administrative
Cerinţe:
- studii în domeniul economic sau administrativ
- minim 3 ani experiență de muncă și minim 12 luni experiență pe un post de asistent manager cu experiență în realizarea de rapoarte / gestiuni / raportări.
Abilități:
- invățare rapidă și proactivitate
- confidențialitate: păstrarea confidențialității tuturor datelor la care vei avea acces
- procesarea de informații din tabele si rapoarte
- planificare, organizare și respectarea termenelor limită
- foarte bună atenție la detalii- comunicare în scris și oral cu toate nivelurile de management
- lucru în echipă- persoana ordonată, responsabilă, serioasă
- cunoștințe operare calculator: MS Office, Internet în mod special experiența în utilizarea și realizarea tabelelor excel.
Carnet de conducere constituie un avantaj.
Scopul postului:︂︆︁︁︆︊︂︇︁︍︉︊︁︁︎️︈︂︂︁︂︊︎︂︇︅︍︍︃︅︎︄︂︆︁︁︆︊︂︇︁︍︉︊︁︁︎️︈︂︂︁︂︊︎︂︇︅︍︍︃︅︎︄ Asigură suport managementului companiei în activitățile administrative
Cerinţe:
- studii în domeniul economic sau administrativ
- minim 3 ani experiență de muncă și minim 12 luni experiență pe un post de asistent manager cu experiență în realizarea de rapoarte / gestiuni / raportări.
Abilități:
- invățare rapidă și proactivitate
- confidențialitate: păstrarea confidențialității tuturor datelor la care vei avea acces
- procesarea de informații din tabele si rapoarte
- planificare, organizare și respectarea termenelor limită
- foarte bună atenție la detalii- comunicare în scris și oral cu toate nivelurile de management
- lucru în echipă- persoana ordonată, responsabilă, serioasă
- cunoștințe operare calculator: MS Office, Internet în mod special experiența în utilizarea și realizarea tabelelor excel.
Carnet de conducere constituie un avantaj.
Descrierea jobului
- participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate
- gestionarea documentelor pentru semnarea de către conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
- este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (colete curier, memo-uri, e-mail-uri, note interne)
- înregistrarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
- întocmirea de repoarte si centralizări diverse
- realizarea de rapoarte conform solicitărilor.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv
- manager cooperant și comunicativ
- echipa primitoare și suportive
- posibilitatea de a lucra într-o companie în plină dezvoltare
- birou în zona centrală ușor accesibilă atât cu vehicul personal cât și cu mijloace de transport în comun
- este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (colete curier, memo-uri, e-mail-uri, note interne)
- înregistrarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
- întocmirea de repoarte si centralizări diverse
- realizarea de rapoarte conform solicitărilor.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv
- manager cooperant și comunicativ
- echipa primitoare și suportive
- posibilitatea de a lucra într-o companie în plină dezvoltare
- birou în zona centrală ușor accesibilă atât cu vehicul personal cât și cu mijloace de transport în comun
Descrierea companiei
Societatea noastra a adus pentru primă în data România produse de îngrijire a sănătății complementare la standarde europene. Totodată venim cu informații solide despre metode de terapie, ameliorare si întreținere a sănătății complementare pe cale naturală,parte din misiunea noastră de a întreține calității vieții.