Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager

LUDWIG PFEIFFER SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Persoana cu dorinta de munca, dinamica, ordonata, organizata, cunoscatoare a limbii engleze (nivel mediu), cunostinte de contabilitate primara (registru de casa, emitere facturi/ chitante), cunostinte in utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

Descrierea jobului

Activitatea se desfasoara la Organizarea de santier din Targu Jiu
Responsabilitati:
Activitati zilnice de secretariat; corespondenta; relatii cu Contractori, Subantreprenori si Supraveghetori de Contract; arhivare documente; traduceri in/ din engleza; contabilitate primara (include registru de casa, urmarire facturi si plati); intocmire situatii/ documente/ rapoarte cerute de manager;
Beneficii:
Salariu motivant intr-un cadru de munca profesionist;
Telefon
Decontare transport

Descrierea companiei

Ludwig Pfeiffer senior established the construction and civil engineering firm in Kassel in the early 1930s. Initially, the company focused on building water and sewage pipelines and in the following years garnered a reputation as a specialist in this sector.
Over the years, new locations were added throughout Europe and beyond. Nowadays, the company‘s network stretches from France, Portugal and Italy via the Czech Republic, Slovakia and the Balkans to Delhi and Hong Kong and further on to Latin America with reference projects in all corners of the globe. The company has not only added new countries and business segments in recent years, but has also expanded its existing capabilities.
Publicat 15 Apr. 2024 Reactualizat 15 Apr. 2024 Expiră 15 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.