Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASISTENT MANAGER

E.ON Asist Complet
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Candidatul Ideal

  • Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale;
  • Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară;
  • Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);

Altele:

  • Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală;
  • Abilităţi deosebite de organizare și planificare;
  • Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă;
  • Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor;
  • Angajament profesional la nivel ridicat;
  • Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
  • Permis de conducere categoria B.

E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.

Descrierea jobului

  • Asigură suportul administrativ în toate activitățile pentru management;
  • Asigură legătura dintre management şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
  • Preia apelurile telefonice, rapoarte şi cereri adresate managementului;
  • Responsabil de gestionarea corespondenţei managementului (email, poştă) şi redactarea răspunsurilor care necesită validarea managementului;
  • Responsabil de agenda de călătorie (ordin de deplasare, solicitari bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
  • Întâmpină şi conduce persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
  • Organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe la solicitarea managementului;
  • Concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte la solicitarea managementului;
  • Primeşte, înregistrează, scanează documente şi le distribuie conform procedurilor interne;
  • Gestionarea corespondenţei interne și corespondenței externe;
  • Gestionează și redirecționează corespondența electronică de pe adresa de e e-mail generală a companiei;
  • Răspunde de relația contractuală cu firma de curierat și gestionează aplicația de curierat;
  • Emite referatele de necesitate, validează facturile emise de furnizor și le direcționează pentru plată;
  • Răspunde de relația contractuală cu furnizorul de articole de protocol, stabilește necesarul, emite referatele de necesitate, validează facturile emise de furnizor și recepționează produsele;
  • Gestionează procesul de semnare a documentelor (contracte, referate, comenzi etc) conform procedurii de achiziție;
  • Răspunde de Registrul de Contracte și alocă numere de contracte conform procedurii interne;
  • Asigură traducerea documentelor în şi din limba engleză.

Ce îţi oferim noi

  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru.
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.

Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.

E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

Descrierea companiei

E.ON Asist Complet S.A. este o companie a grupului E.ON ROMANIA. Principalul obiect de activitate al companiei este de a oferi cele mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, montaj centrale termice si sisteme de aer conditionat.

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 9 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.