Asistent Manager
GREEN PARK INVESTMENT & DEVELOPMENT S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunoștințe foarte bune de SEAP sistemul de achiziții publice(Să filtreze solicitate licitație, să știe să participe la licitație), acesta este cel mai important aspect care dorim să aibă experiență buna.
- Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale;
- Persoana organizata si disciplinata;
- Persoana cu principii si valori morale;
- Dornica de dezvoltare personala;
- Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc);
- Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentareprofesionala, atitudine pro-activa
- Cunoștință limba străine
Locatie punct de lucru: Strada Glodeni nr 12 sector 2
Descrierea jobului
• asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şipersoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;
• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;
• organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe;
• concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
• primeşte, înregistrează, scanează si arhiveaza documentecontabile şi juridice si le distribuie conform procedurilor interne;
• pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
• coordoneaza activitatea anumitor departamente conform Organigramei;
Beneficii:
• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;
• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;
• organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe;
• concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
• primeşte, înregistrează, scanează si arhiveaza documentecontabile şi juridice si le distribuie conform procedurilor interne;
• pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
• coordoneaza activitatea anumitor departamente conform Organigramei;
Beneficii:
- 3.500 lei începând depinde de calificare .
- Pranz la birou(avem o firmă de catering)
- cafea/apa la birou)
Descrierea companiei
Deținem 4 companii în domeniul peisaje , construcții , catering , medicale , consultanță.
Publicat
27 Mart. 2024
Reactualizat
24 Apr. 2024
Expiră
26 Apr. 2024