Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager

EMAS BUSINESS CONSULTING S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii;
  • Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii;
  • Vorbeste fluent limba engleza;
  • Cunoaste limba germana si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ;
  • Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept;
  • Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale;
  • Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook;
  • Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

  • Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ;
  • Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii;
  • Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii;
  • Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate etc. ;
  • Stabileste intalniri ;
  • Tipareste, transmite si arhiveaza documente conform procedurilor interne ale companiei;
  • Intocmirea awb-urilor pentru corespondenta livrata ;
  • Intocmeste rapoarte/ situatii administrative
  • Asigura suport logistic și administrativ pentru organizarea deplasarilor interne si externe precum si a unor evenimente interne;
  • Preia apeluri, mesaje, raspunde si/sau le transmite mai departe catre persoanele responsabile ;
  • Preia diverse proiecte, le imparte pe etape si le duce la bun sfarsit impreuna cu Echipa ;
  • Efectueaza activitati de research, culege, introduce si proceseaza diverse informatii in bazele de date ale firmei, asigurandu-se ca informatia este corecta ;
  • Raspunde la solicitari oricand este nevoie.
  • Program de lucru: L-V 9:00 - 17.30 – cu pauza de masa

Beneficii
  • Mediu de lucru placut si dinamic in care sunt stimulate si recompensate performantele;
  • Locatie – Piata Presei Libere ;
  • Intelegere din partea managementului pentru situatii speciale, concedii, mini-vacante, dezvoltare personala ;
  • Asigurare medicala privata ;
  • Prime de Paste si de Craciun
  • Salariu: 4000 – 5000 lei net, pentru perioada de proba in functie de experienta.

Descrierea companiei

Emas Business Consulting SRL este o companie de consultanta care activeaza in domeniul accesarii fondurilor europene. Mai multe detalii despre companie gasiti pe site-ul nostru www.emasconsulting.com
Publicat 6 Mart. 2024 Reactualizat 3 Apr. 2024 Expiră 5 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.