Asistent Manager
Alt Aleco Group S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cautam o persoana ambitioasa, serioasa, sociabila, optimista;
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
- Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere;
- Atitudine corecta, capabila sa relationeze cu usurinta si cu excelente abilitati de comunicare;
- Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor.
- Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office ( Word,Excel),Outlook Express, Internet;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational
Descrierea jobului
Colaborareaza strâns cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații
Asigura un nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
Coordonează și organizează întâlniri și evenimente.
Pregătește rapoarte, prezentări și documente la cerere.
Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și corespondență.
Asistă în sarcinile de management de proiect, inclusiv urmărirea progresului și a termenelor limită.
Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei
Gestionează informațiile confidențiale cu discreție și profesionalism.
Beneficii:
- Pachetul salarial net 4000 lei + Bonuri de masa,
- Prime sarbatori,
- Posibilitate de crestere salariala in functie de competente si implicare
- Discount la produsele comercializate de firma
- Team buildinguri destinate exclusiv relaxarii si interactionarii cu echipa
- Echipa tanara si mediu familiar de lucru
Atentie! Locatia punctului de lucru este in comuna Chiajna - Rosu, asigurandu-se zilnic transferul de la si catre cea mai apropiata statie de metrou.
Asigura un nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
Coordonează și organizează întâlniri și evenimente.
Pregătește rapoarte, prezentări și documente la cerere.
Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și corespondență.
Asistă în sarcinile de management de proiect, inclusiv urmărirea progresului și a termenelor limită.
Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei
Gestionează informațiile confidențiale cu discreție și profesionalism.
Beneficii:
- Pachetul salarial net 4000 lei + Bonuri de masa,
- Prime sarbatori,
- Posibilitate de crestere salariala in functie de competente si implicare
- Discount la produsele comercializate de firma
- Team buildinguri destinate exclusiv relaxarii si interactionarii cu echipa
- Echipa tanara si mediu familiar de lucru
Atentie! Locatia punctului de lucru este in comuna Chiajna - Rosu, asigurandu-se zilnic transferul de la si catre cea mai apropiata statie de metrou.
Descrierea companiei
~~Magazin online cu produse profesionale de control si calitate aer cu experienta in domeniu de peste 5 ani.
Publicat
28 Febr. 2024
Reactualizat
27 Mart. 2024
Expiră
29 Mart. 2024