asistent manager/secretariat si logistica
S.C. FLAROM ADVERTISING SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
asistent manager - aplicare si derulare/implementare proiecte europene, minimum 3 ani experienta , disponibilitate la deplasari (o data pe luna), permis conducere, limba engleza , abilitati de management, organizare si executive assistance, o buna cunoastere a departamentului de secretariat , experienta in domeniul publicitar constituie un avantaj.
Descrierea jobului
-monitorizeaza si implementeaza contractele aflate in derulare( procese verbale, rapoarte)
-lucreaza in echipa
-aptitudini de secretariat si organizare logistica
︁︀︂︃︃︇︁︆︄-capacitate de atentie distributiva, buna organizare, managementul documentelor.
Descrierea companiei
FLAROM ADVERTISING este agentie de publicitate cu traditie in piata de profil, ce se manifesta ca agentie care include strategii si campanii media, tipar traditional si digital , tipar de mari dimensiuni, produse promotionale , campanii media online si offline.
Publicat
9 Mai 2024
Reactualizat
9 Mai 2024
Expiră
8 Iun. 2024
Joburi similare