Candidatul Ideal
Cautam o persoana muncitoare, cu abilitati de interactionare cu colegii / furnizori, superiorii, careia sa-i placa sa organizeze activitatile astfel incat sa-si usureze munca atat siesi, cat si colegilor (natura jobului face ca activitatile zilnice sa se bazeze pe foarte bune abilitati de organizare si previziune), care sa gandeasca logic si care sa aiba abilitati foarte bune de operare a unui PC / laptop (Microsoft Office: Excel, Word, Outlook).
Locatia jobului este in Municipiul Aiud.
Locatia jobului este in Municipiul Aiud.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Contabilitate:
Oferta:
Job-ul in sine este placut pentru ca, desi anumite sarcini sunt recurente, apar mereu noi provocari si lucruri de invatat din domenii adiacente: contabilitate, fiscalitate, juridic.
Contabilitate:
- Intocmirea contabilitatii primare prin procesarea documentelor de tip facturi, bonuri fiscale, extrase de cont, note interne de receptie
- Sa urmareasca obtinerea tuturor facturilor / bonurilor fiscale lipsa conform extrasului de cont si a Registrului de Casa, Organizarea de facturi pe tipologii : achitate si neachitate si de intrare (de la furnizori) si de iesire (emise) si inregistrarea lor in programul specific de contabilitate
- Centralizarea cheltuielilor cu directorul de societate si raportarea la acesta in ceea ce priveste urmarirea cheltuielilor efectuate
- Evidenta cheltuielilor cash si inregistrarea acestora in Registru de Casa
- intocmire foile de parcurs pentru angajatii care se deplaseaza in interes de serviciu
- Centralizarea documentelor tuturor angajatilor, urmarirea pontajului (centralizarea si organizarea, tinerea evidentei invoirilor, a concediilor de odihna, a concediilor medicale, a CV-urilor, a adeverintelor etc)
- organizarea si arhivarea contractelor de munca ale angajatilor si ale documentelor anexe
- organizarea si sa tinerea evidentelor fiselor de risc si a medicinei muncii pentru fiecare angajat (inclusiv data expirarii)
- gestionarea inserarii unui nou angajat la locul de munca (colectare documente, asigurarea echipamentului de protectie, a instrumentelor de lucru etc), precum si asigurarea gestionarii documentelor si a instrumentelor de lucru la plecarea acestora (dupa caz)
- sa arhiveze toate documentele ce tin de atributiile de munca, ale tuturor departametelor societatii
- sa tina evidentele solicitate de catre diverse departamente, dupa caz: gestiune a stocurilor, evidenta asigurarilor autovehiculelor si necesitatea reinnoirii acestora, arhivare a fiseleor tehnice ale utilajlor, manualele de folosire, certificatelor de garantie
- sa participe activ, conform cerinte manager, oferind suport administrativ, in diverse proiecte: cele ce tin de finantari nerambursabile, relatia cu banca (machete financiare, depunere BO, evidente dobanzi etc), completari de documente pentru raportarile la mediu, relatia cu primaria in ceea ce priveste plata taxelor si impozitelor etc
- sa organizeze folderele fizice si digitale ale societatii astfel incat toate informatiile necesare sa fie usor de gasit, reperat si folosit de catre departmentele de interes
- sa organizeze, intocmeasca si arhiveze tipizatele societatii
- sa gestioneze SPV al societatii
- sa plaseze si ridice comenzi catre furnizorii de materiale auxiliare si consumabile
- sa conduca masina societatii in interes de serviciu, dupa caz
- orice alta sarcina in stransa legatura cu departamentele din cadrul careia are atributii (contabil – financiar, HR si administrativ)
Oferta:
- salar net bun
- bonuri de masa
- al treisprezecelea salariu
- bonusuri anuale, totul adaptat la experienta specifica si gradul de invatare/implicare la locul de munca
- decontare transport (dupa caz)
- laptop, telefon munca
Job-ul in sine este placut pentru ca, desi anumite sarcini sunt recurente, apar mereu noi provocari si lucruri de invatat din domenii adiacente: contabilitate, fiscalitate, juridic.
Descrierea companiei
Suntem o fabrica de ambalaje speciale din carton, localizata in Aiud, solutiile noastre de protectie fiind inovatoare. Producem elemente de carton de tip fagure, atat sub forma de placi, cat si de bucati de dimensiuni customizabile, dar si de miez de carton de tip fagure. Punem un accent deosebit pe protectia si eficienta crescute in timpul transportului, produsele urmand teste de calitate si rezistenta inainte de punerea pe piata.
Joburi similare
- 30 Apr. 2025
OPERATOR FACTURARE / ASISTENT MANAGER/ SECRETARA
Maxtech Sistem S.R.L.
București3800 - 4800 RON net / lună