![FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL](https://content.ejobs.ro/img/banners/anunturi/bhfhbw1hv2nvqt09.jpg)
Asistent Manager / Secretara
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare (constituie un avantaj)
- Experienta de minim 2 ani in secretariat/front-desk, consultanta sau relatii cu publicul
- Abilitati organizatorice si planificare a sarcinilor si prioritatilor
- Rezistenta la activitati de rutina
- Rapiditate si eficienta in executie sarcini
- Fire energica, hotarata, buna capacitate de comunicare si relationare
- Buna capacitate de a lucra sub presiunea termenelor
- Punctualitate si precizie
- Cunoastere utilizare imprimanta multifunctionala
- Cunoastere limba engleza - nivel mediu/avansat( cunoasterea oricearei alte limbi straine constituie avantaj)
- Utilizare Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Exlorer, Google si alte aplicatii suport la nivel mediu/avansat
- Disponibilitate deplasari pentru sarcini administrativ-organizatorice – carnet sofer
Descrierea jobului
Postul (full-time) solicita:
- Gestionarea agendei de lucru/planificare intalniri Director general ︁︀︂︃︃︇︅︀
- Organizarea vizitelor si a intalnirilor/sedintelor, primirea vizitatorilor
- Preluare apeluri si directionare catre persoana careia i se adreseaza
- Desfasoara activitati administrativ-organizatorice pentru relatia cu furnizorii si clientii angajatorului
- Asigurarea suportului in probleme administrativ - organizatorice ale angajatorului, inclusiv deplasari unde este necesar
- Gestionarea corespondentei, inclusiv in limba engleza – primire/trimitere/distribuire/arhivare
- Redactarea coresondentei comerciale/oficial - formala, procesare texte, incheiere minute/procese verbale
- Gestionare documente: redactare, imprimare, asigurare flux de autoritate pentru aprobari/avizari, arhivare
- Gestionare arhiva documente
- Evidenta sarcini si urmarire termene scadente
- Activitati de marketing/publicitate
- Activitati suport in cadrul echipelor de proiect
Descrierea companiei
SC FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL (FMC) este o companie privata si independenta infiintata in anul 2004 avand capital integral romanesc si care ofera servicii de consultanta pentru management si afaceri.
FMC a fost creata avand ca misiune sprijinirea mediului privat si autoritatilor publice intr-o dezvoltare durabila pentru crearea unei societati bazate pe cunoastere si a unei economii competitive si performante. Activi de peste 17 ani pe piata, detinem o experienta importanta in domeniu, dovedita de portofoliu nostru de clienti precum si numarul relevant de proiecte dezvoltate si implementate pentru acestia, la nivel international, regional sau local.