Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager / Secretara

FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare (constituie un avantaj)
  • Experienta de minim 2 ani in secretariat/front-desk, consultanta sau relatii cu publicul
  • Abilitati organizatorice si planificare a sarcinilor si prioritatilor
  • Rezistenta la activitati de rutina
  • Rapiditate si eficienta in executie sarcini
  • Fire energica, hotarata, buna capacitate de comunicare si relationare
  • Buna capacitate de a lucra sub presiunea termenelor
  • Punctualitate si precizie
  • Cunoastere utilizare imprimanta multifunctionala
  • Cunoastere limba engleza - nivel mediu/avansat( cunoasterea oricearei alte limbi straine constituie avantaj)
  • Utilizare Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Exlorer, Google si alte aplicatii suport la nivel mediu/avansat
  • Disponibilitate deplasari pentru sarcini administrativ-organizatorice – carnet sofer

Descrierea jobului

Activitati suport administrative - organizatorice in cadrul organizatiei

Postul (full-time) solicita:
  • Gestionarea agendei de lucru/planificare intalniri Director general
  • ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀
  • Organizarea vizitelor si a intalnirilor/sedintelor, primirea vizitatorilor
  • Preluare apeluri si directionare catre persoana careia i se adreseaza
  • Desfasoara activitati administrativ-organizatorice pentru relatia cu furnizorii si clientii angajatorului
  • Asigurarea suportului in probleme administrativ - organizatorice ale angajatorului, inclusiv deplasari unde este necesar
  • Gestionarea corespondentei, inclusiv in limba engleza – primire/trimitere/distribuire/arhivare
  • Redactarea coresondentei comerciale/oficial - formala, procesare texte, incheiere minute/procese verbale
  • Gestionare documente: redactare, imprimare, asigurare flux de autoritate pentru aprobari/avizari, arhivare
  • Gestionare arhiva documente
  • Evidenta sarcini si urmarire termene scadente
  • Activitati de marketing/publicitate
  • Activitati suport in cadrul echipelor de proiect

Descrierea companiei

SC FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL (FMC) este o companie privata si independenta infiintata in anul 2004 avand capital integral romanesc si care ofera servicii de consultanta pentru management si afaceri.

FMC a fost creata avand ca misiune sprijinirea mediului privat si autoritatilor publice intr-o dezvoltare durabila pentru crearea unei societati bazate pe cunoastere si a unei economii competitive si performante. Activi de peste 17 ani pe piata, detinem o experienta importanta in domeniu, dovedita de portofoliu nostru de clienti precum si numarul relevant de proiecte dezvoltate si implementate pentru acestia, la nivel international, regional sau local.

Publicat 4 Iun. 2024 Reactualizat 11 Iun. 2024 Expiră 4 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.