Asistent manager/ Secretara
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
2. Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti
3. Incaseaza contravaloarea serviciilor prestate
4. Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei
5. Raspunde de crearea, intretinerea si arhivarea unei bazei de date cuprinzand vizitatori, clienti, parteneri,stoc marfa
6. Raspunde de conducerea registrului de corespondenta al firmei in ceea ce priveste inregistrarea actelor, facturilor, notificarilor etc. primite pe adresa firmei si de asemenea de toate actele care ies din firma
7. Raspunde de preluarea apelurilor telefonice si de directionarea acestora catre departamentele firmei
8. Raspunde de redactarea si transmiterea actelor prin fax, e-mail sau posta clasica si de preluarea actelor venite pe adresa firmei, prin fax sau e-mail, cu completarea registrului de corespondenta in acest sens
9. Raspunde de predarea corespondentei avand ca destinatari clientii
10. Raspunde de buna functionare a biroticii din dotare, fiind responsabila si de asigurarea la timp cu consumabile si de efectuarea reviziilor/reparatiilor necesare
11. Intocmeste necesare pentru protocol, curatenie si birotica
12. Raspunde de completarea agendei personalului din conducerea societatii in vederea programarii intalnirilor, pe baza elementelor si datelor comunicate de acesta
13. Raspunde si indeplineste partea de protocol a companiei
14. Preia si programeaza diversi clienti, parteneri de afaceri ai companiei, cu consultarea prealabila a persoanelor interesate din cadrul firmei
15. Promoveaza si sustine produsele si serviciile companiei pe retelele de socializare (Facebook/instagram/tiktok)
Ce iti oferim:
Beneficii:
-Pachet salarial atractiv, corelat cu performanța;
-Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
-Prime de sărbătorile de Paște și Crăciun;
-Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
- Oportunitate de incadrare intr-o companie stabila pe piata muncii
- Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv tanar
- Laptop si telefon de munca.
Descrierea companiei
Suntem dealer autorizat în comercializarea autovehiculelor second hand cu peste 10 ani de experiență în vânzări,. Deținem un vast portofoliu de mărci auto de pe piață autohtonă, printre care cele mai renumite mărci auto existente pe piață: Mercedes-Benz, Nissan, Toyota, Suzuki, Audi, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Kia, Citroen și Peugeot, fiind lideri pe piață clujeană în vânzări de autoturisme tip SUV/Crossover (mici și mijlocii) .Datorită serviciilor noastre aflate în permanentă îmbunătățire și datorită clientiilor în număr tot mai mare, am ajuns la un stoc fizic de aproximativ 120 de mașini , reînnoit săptămânal, diverse mărci și tipuri.