Candidatul Ideal
Căutăm un Asistent Manager/ Office manager organizat, proactiv și atent la detalii, care să se alăture echipei noastre! Dacă ești o persoană responsabilă, comunicativă și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, te așteptăm să aplici!
Cerințe:
• Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj
• Abilități excelente de organizare și atenție la detalii
• Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectare a termenelor
• Cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office
• Abilități de comunicare și relaționare interpersonală
• Inițiativă și dorință de a învăța lucruri noi
Cerințe:
• Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj
• Abilități excelente de organizare și atenție la detalii
• Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectare a termenelor
• Cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office
• Abilități de comunicare și relaționare interpersonală
• Inițiativă și dorință de a învăța lucruri noi
Descrierea jobului
Responsabilități:
• Vei oferi suport administrativ și organizatoric pentru managementul companiei
• Vei gestiona corespondenta documentelor interne si de interes general
• Vei fi Implicat în procesul de recrutare: postarea anunțurilor, selecția CV-urilor, programarea interviurilor
• Vei efectua diferite rapoarte lunare și vei analiza indicatorii de performanță a echipelor
• Vei ajuta la coordonarea echipelor și le vei motiva pentru atingerea rezultatelor dorite
• Vei analiza periodic procedurile utilizate și la nevoie le vei actualiza
• Vei ține legătura cu diferite companii de prestări servicii;
Oferim:
• Pachet salarial atractiv
• Mediu de lucru plăcut și dinamic
• Posibilități de dezvoltare profesională
• Stabilitate și suport pentru creșterea în carieră
• Bonus de performanță
• Tichete de masa
Dacă ai spus DA măcar la 3 dintre cerințele de mai sus, nu sta prea mult pe gânduri. Aplică pentru job și hai să fim o echipă! Abia așteptăm să te cunoaștem!
• Vei oferi suport administrativ și organizatoric pentru managementul companiei
• Vei gestiona corespondenta documentelor interne si de interes general
• Vei fi Implicat în procesul de recrutare: postarea anunțurilor, selecția CV-urilor, programarea interviurilor
• Vei efectua diferite rapoarte lunare și vei analiza indicatorii de performanță a echipelor
• Vei ajuta la coordonarea echipelor și le vei motiva pentru atingerea rezultatelor dorite
• Vei analiza periodic procedurile utilizate și la nevoie le vei actualiza
• Vei ține legătura cu diferite companii de prestări servicii;
Oferim:
• Pachet salarial atractiv
• Mediu de lucru plăcut și dinamic
• Posibilități de dezvoltare profesională
• Stabilitate și suport pentru creșterea în carieră
• Bonus de performanță
• Tichete de masa
Dacă ai spus DA măcar la 3 dintre cerințele de mai sus, nu sta prea mult pe gânduri. Aplică pentru job și hai să fim o echipă! Abia așteptăm să te cunoaștem!
Descrierea companiei
Simplex este sinonim cu calitatea și profesionalismul în comercializarea produselor termo, hidro, climatizare, ventilare și instalații sanitare. Echipa noastră tânără și ambițioasă a obținut rezultate excepționale în cei 7 ani de activitate, devenind o prezență de succes pe piață.
Dacă până acum lucrurile sună interesant, așteptăm un semn de la tine! 😊
Trimite-ne CV-ul tău și hai să construim împreună viitorul!
Te așteptăm cu brațele deschise la Simplex!
Sos. Chitilei nr.196 sector 1.
Dacă până acum lucrurile sună interesant, așteptăm un semn de la tine! 😊
Trimite-ne CV-ul tău și hai să construim împreună viitorul!
Te așteptăm cu brațele deschise la Simplex!
Sos. Chitilei nr.196 sector 1.