-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager – proiect constructii

Somet S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Absolvent studii superioare.
  • Minim 5 ani experienta anterioara in rol similar, preferabil in santiere constructii.
  • Bune abilitati de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook).
  • Persoana cu bune abilitati de comunicare si relationare cu oameni cu diverse nivele de educatie si socio-culturale.
  • Demonstreaza atentie la detalii si preocupare pentru calitatea muncii sale.
  • Persoana proactiva, de incredere, cu spirit de echipa.
  • Capacitatea de a intelege si a anticipa necesitatile clientilor interni.
  • Persoana organizata, cu bune abilitati de rezolvare a problemelor si orientata catre rezultate.
  • Vorbitor fluent limba romana; cunoasterea limbii engleze – nivel avansat.
  • Disponibilitate lucru in santier constructii.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Cautam coleg/a pentru extinderea echipei ce va fi implicata in executia unui proiect emblematic - proiectul Magistrala de Metrou M6 !
Asistent Managerul va lucra indeaproape cu Directorul de Proiect si cu echipa aferenta proiectului, efectuand activitati administrative si secretariale.
Postul va fi locat in organizarea de santier aferenta proiectului M6, la Otopeni - Str. Odaii.

Responsabilitati principale
  • Efectueaza lucrari de registratura generala (documente intrate, iesite, note interne, procese verbale etc) si gestioneaza corespondenta aferenta proiectului, in relatia cu Beneficiarul, Supervizorul si alti terti.
  • Lectureaza corespondenta primita, o inregistreaza, o prezinta conducerii; repartizeaza si urmareste solutionarea corespondentei, conform dispozitiei rezolutive.
  • Dezvolta si mentine un sistem eficient de gestionare a documentelor pentru a asigura accesul rapid si usor la informatiile necesare pentru toate partile implicate.
  • Este responsabil/a cu arhivarea (suport hartie si electronic) corespondentei si mesajelor primite, asigurandu-se ca toate documentele sunt corect codificate, arhivate si actualizate in mod regulat.
  • Verifica toate documentele inainte de distribuirea lor pentru a se asigura că respecta standardele si cerintele interne ale proiectului.
  • Colaboreaza cu echipele de proiect pentru a obtine si organiza documentele tehnice si alte materiale necesare, asigurandu-se ca acestea sunt accesibile atunci cand este necesar.
  • Redacteaza corespondenta (si completeaza date in contracte, de tipul: date de identificare companii semnatare, numele semnatarilor etc), se asigura de obtinerea semnaturilor necesare din partea conducerii, de inregistrarea si transmiterea prin fax, email etc.
  • Urmareste semnarea contractelor cu colaboratorii (monitorizeaza circuitul de semnare).
  • Difuzeaza in companie deciziile si instructiunile cu caracter de circulara.
  • Traduce acte si materiale documentare din si in limba engleza.
  • Preia si directioneaza apeluri telefonice.
  • Tine evidenta necesarului de consumabile si situatia consumabilelor cumparate pentru birourile aferente proiectului.
  • Se ocupa de aspectele legate de deplasarile personalului din proiect (rezervari bilete avion si tren, cazari, etc.).
  • Responsabil cu primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigura protocolul in cadrul intalnirilor.
  • Ofera suport in asigurarea legaturilor dintre personalul companiei noastre si partenerii din alte companii.
  • Se implica activ in organizarea de evenimente ale Companiei.
  • Ofera suport in pregatirea documentelor solicitate pentru Claim-uri.
  • Centralizeaza pontajele personalului TESA aferent proiectului.

Beneficii
  • Bonuri de masa.
  • Abonament medical clinica privata.
  • Decont transport.
  • Laptop si telefon de companie.
  • Perspective de dezvoltare profesionala.
  • Activitati recreative cu echipa.
  • Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa de profesionisti, intr-o companie cu traditie si renume!

Descrierea companiei

Înființată în 1991 cu capital integral privat, SOMET SA este o companie cu tradiție și experiență pe piața românească, specializată în lucrări mari de infrastructură subterană și cu vastă experiență în construcții civile.

De-a lungul traiectoriei profesionale, SOMET s-a detașat pe piața de construcții din România ca și companie specializată în construcții de metrou, menținându-și până în prezent poziția de lider în acest domeniu.

DIN PASIUNE PENTRU PERFORMANȚĂ

Publicat 21 Nov. 2025Reactualizat 21 Nov. 2025Expiră 21 Dec. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.