Publicat 04 Nov 2016 | Reactualizat 02 Dec 2016 | Expiră 06 Dec 2016

Asistent Manager pentru companie multinationala

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Iti cauti un job deosebit, intr-o companie de anvergura mondiala?
Doresti sa lucrezi printre profesionisti si sa-ti dezvolti abilitatile intr-un mediu business la cele mai inalte standarde?
Cautam o domnisoara muncitoare, dornica a se angaja intr-un post de Asistent Manager cu program full time.
Jobul este pentru o companie multinationala din Bucuresti, unul din liderii mondiali in domeniul asigurarilor.
Dorim o candidata motivata, absolventa de studii superioare, cu competente IT, care sa aiba excelente abilitati de comunicare si sa cunoasca foarte bine limba engleza, capabila sa lucreze sub presiunea timpului.
Experienta anterioara in posturi similare (secretariat, receptie, alte posturi office) reprezinta un avantaj.
Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatele la acest post.

Descrierea jobului

Printre atributiile postului mentionam receptia si comunicarea cu clientii, sarcini de secretariat, implicarea in realizarea unor prezentari sau a unor materiale pentru clienti, activitatea de corespondenta (electronica si scrisori), actualizarea agendelor de lucru, alte sarcini de birou.
Mediul de lucru (locatie business, colegi profesionisti), programul clasic (de luni pana vineri, fara activitate in weekend sau in zilele declarate sarbatori legale), pachetul salarial atractiv (2000 lei salariu net si bonusuri) cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei reprezinta argumente serioase pentru a aplica la aceasta pozitie.
Cu certitudinea ca acest job poate fi un pas important in cariera ta, iti uram mult succes pe plan profesional!

Descrierea companiei

Compania noastra –una dintre cele mai vechi pe piata romaneasca de profil- desfasoara activitatea de recrutare si selectie de personal de peste 21 de ani.
Solicitarile clientilor nostri de a le pune la dispozitie personal cu calitati si abilitati specifice pentru activitati de munca (in mod special posturi office), ne-au ghidat spre dezvoltarea unui departament specific de resurse umane – Sequoia Personnel Management- care se ocupa de 14 ani cu recrutarea, selectia si gestionarea activitatii de personal pentru companiile ce externalizeaza serviciile anumitor posturi din organigrama.
Companii de anvergura mondiala cat si clienti mai mici au apelat la serviciile noastre si au primit in schimb servicii de o calitate ireprosabila.
Recunoasterea calitatii serviciilor noastre si a personalului selectat de noi poate fi exprimata statistic: peste 80% din personalul angajat pe posturi entry-level a promovat pe posturi superioare in cadrul companiilor unde lucrau.
De-a lungul timpului ne-am bucurat sa fim deschizatori de drum in cariera pentru numeroase persoane, acordandu-le oportunitatea de a-si gasi un post pe masura asteptarilor lor.
Printre aceste persoane speram sa te numeri si tu. SUCCES!

Expirat
Asistent Manager pentru companie multinationala  -  Sequoia Personnel Management

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close