
Asistent manager/operational
ECOREC RECYCLING SRL
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
- Cunostinte de baza (Microsoft office –Excel, aplicatii etc);
- Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
- Gandire analitica, atentie la detalii, abilitati de comunicare, coordonare;
- Persoana serioasa, responsabila, organizata si orientata spre rezultat;
- Capacitate de invatare rapida, automotivare;
- Abilitate in lucru cu cifrele;
- Integritate si onestitate;
- Interesata si motivata in castigarea unei experiente profesionale;
- Persoana cu deprinderi avansate de comunicare si relationare, proactiva si capabila sa faca fata cu succes unor sarcini multiple, cu un grad ridicat de varietate si complexitate, precum si la lucrul in conditii de stres sau deadline-uri stricte;
- Abilitati de ascultare activa, dar si de identificare si rezolvare a problemelor;
- Persoana cu foarte bune abilitati de management al documentelor si timpului, obisnuita sa gestioneze in mod organizat, cu acuratete si eficienta volume de documente pe suport hartie sau electronic.
- Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
- Gandire analitica, atentie la detalii, abilitati de comunicare, coordonare;
- Persoana serioasa, responsabila, organizata si orientata spre rezultat;
- Capacitate de invatare rapida, automotivare;
- Abilitate in lucru cu cifrele;
- Integritate si onestitate;
- Interesata si motivata in castigarea unei experiente profesionale;
- Persoana cu deprinderi avansate de comunicare si relationare, proactiva si capabila sa faca fata cu succes unor sarcini multiple, cu un grad ridicat de varietate si complexitate, precum si la lucrul in conditii de stres sau deadline-uri stricte;
- Abilitati de ascultare activa, dar si de identificare si rezolvare a problemelor;
- Persoana cu foarte bune abilitati de management al documentelor si timpului, obisnuita sa gestioneze in mod organizat, cu acuratete si eficienta volume de documente pe suport hartie sau electronic.
Descrierea jobului
- Organizare/planificare a datelor/ informatiilor;
- Rapoarte zilnice/saptamanale/lunare;
- Comunica si ofera suport celorlalte departamente;
- Acordă suport si asistenta in bunul mers al companiei, urmareste stadiul de implementare a deciziilor luate de celelalte departamente;
- Este interfata dintre management si parteneri/clienti etc;
- Intocmeste rapoarte specifice, prezentari, insereaza date in aplicatii specifice;
- Actualizeaza si verifica, dupa caz, conform limitelor de competenta acordate, corectitudinea informatiilor pe flux;
- Alte activitati specifice segmentului de activitate ale companiei (departament vanzari, logistica, etc).
Descrierea companiei
Ecorec Recycling, companie infiintata in 2007; colector, valorificator si reciclator autorizat de deseuri, cu acoperire nationala, asigura servicii de management integrat al tuturor activitatilor din domeniu.
Publicat
17 mai 2022
Expiră
16 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
-
-
- 4 iul. 2022
RESPONSABIL ACHIZITII-LOGISTICA
FELDER GRUPPE ECHIPAMENTE SRL
3750 - 4500 RON / lunăBucurești, Popesti-Leordeni, Jilava