Candidatul Ideal
Ai absolvit de curând sau ești la începutul carierei tale profesionale? Îți dorești să gasești o echipă mică și prietenoasă de la care să poți învăța și să te dezvolți personal și profesional?
Nu ai experiență dar îți place să interacționezi și te descurci să lucrezi bine cu acte și pe calculator, fiind o persoană organizată și ordonată?
Cerințe:
- studii superioare
- nu se solicită o anumită experiență anterioară, ci doar dorință de învățare
- folosirea la nivel avansat a funcționalităților din MsOffice și Google Suite
- inițiativă și flexibilitate
- atitudine pozitivă, deschidere pentru a încerca mai multe tipuri de activități
- capacitatea de a menține relații armonioase de lucru cu persoane din interiorul și exteriorul companiei
- prezență la birou, program de lucru de luni până vineri în intervalul 9-18, cu o oră pauză de masă
Nu ai experiență dar îți place să interacționezi și te descurci să lucrezi bine cu acte și pe calculator, fiind o persoană organizată și ordonată?
Cerințe:
- studii superioare
- nu se solicită o anumită experiență anterioară, ci doar dorință de învățare
- folosirea la nivel avansat a funcționalităților din MsOffice și Google Suite
- inițiativă și flexibilitate
- atitudine pozitivă, deschidere pentru a încerca mai multe tipuri de activități
- capacitatea de a menține relații armonioase de lucru cu persoane din interiorul și exteriorul companiei
- prezență la birou, program de lucru de luni până vineri în intervalul 9-18, cu o oră pauză de masă
Descrierea jobului
Clientul nostru este o firmă de arhitectură. Sunt o echipă de oameni veseli, cu focus pe auto-dezvoltare și învățarea de lucruri noi și găsirea de proiecte interesante. Le place să lucreze împreună și îi găsești mai mereu lângă bolul cu ciocolată, în biroul de pe str. C.A. Rosetti.
Responsabilități:
- redactare și/sau formatare de documente, introducere date, arhivare documente
- asigurare sprijin logistic şi administrativ managementului societății
- achiziționarea tuturor materialelor necesare pentru funcționarea administrativă a biroului
- asigurarea activităților de protocol în cadrul sedințelor cu partenerii
- întocmirea și gestionarea documentelor de contabilitate primară (avansuri și deconturi, dispoziții de plată, etc.)
Beneficii:
- pentru noi cel mai mare beneficiu sunt colegii din echipă, așa că te invităm să ne cunoști
- loc de muncă cu autonomie mare
- mediu de lucru flexibil și modern
- nici o zi fără ciocolată este deviza noastră
- tot ce poți învăța atât la nivel profesional cât și personal
- oportunități de dezvoltare pe activități de office management, contabilitate primară și/sau întocmire documentație pentru achiziții publice, etc.
Responsabilități:
- redactare și/sau formatare de documente, introducere date, arhivare documente
- asigurare sprijin logistic şi administrativ managementului societății
- achiziționarea tuturor materialelor necesare pentru funcționarea administrativă a biroului
- asigurarea activităților de protocol în cadrul sedințelor cu partenerii
- întocmirea și gestionarea documentelor de contabilitate primară (avansuri și deconturi, dispoziții de plată, etc.)
Beneficii:
- pentru noi cel mai mare beneficiu sunt colegii din echipă, așa că te invităm să ne cunoști
- loc de muncă cu autonomie mare
- mediu de lucru flexibil și modern
- nici o zi fără ciocolată este deviza noastră
- tot ce poți învăța atât la nivel profesional cât și personal
- oportunități de dezvoltare pe activități de office management, contabilitate primară și/sau întocmire documentație pentru achiziții publice, etc.
Descrierea companiei
24HR Concept este o firmă de recrutare. Lucrăm alături de clienții noștri pentru a ne asigura de cea mai bună potrivire între temperamentul și asteptările candidaților și ceea ce oferă companiile din punct de vedere al climatului de lucru, al etapei de dezvoltare în care se află compania și al valorilor nescrise care guvernează activitatea de zi cu zi.
Fiind o companie de recrutare externă, avem avantajul de a analiza și a vedea toate specificitățile companiei, chiar și cele care sunt atât de prezente în cultura companiei încât nu mai sunt percepute ca atare de cei din interior și care fac o mare diferență pentru candidați.
Fiind o companie de recrutare externă, avem avantajul de a analiza și a vedea toate specificitățile companiei, chiar și cele care sunt atât de prezente în cultura companiei încât nu mai sunt percepute ca atare de cei din interior și care fac o mare diferență pentru candidați.
Joburi similare


