Candidatul Ideal
Societatea noastra vinde si inchiriaza utilaje de constructii si dorim sa angajam personal energic care sa indeplineasca urmatoarele cerinte, pentru postul de ASISTENT MANAGER - GESTIONAR :
- Studii tehnice si experienta pe santiere- prezinta avantaj
- Cunostinte facturare si contabilitate primara
- Entuziasm si initiativa;
- Abilitati dе comunicare, negociere, relationare, persuasiune;
- Capacitate dе analiza si decizie;
- Profesionalism, seriozitate, punctualitate;
- Spirit intreprinzator, flexibilitate;
- Persoana agreabila, dinamica, spontana, motivata.
- Cunostinte bune dе limba engleza (nivel peste mediu- scris si vorbit)
- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitate dе a respecta termene limita;
- Capacitate buna dе comunicare, relationare si organizare a timpului si sarcinilor;
- Atentie la detalii;
- Administreaza parc auto si stocuri
- Bune cunostinte dе utilizare a calculatorului (MS Office, Power Point, Excel avansat, Microsoft Outlook, Internet , fb);
- Cunostinte Corel, Photoshop, Illustrator, Autocad, HTML – prezinta avantaj;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Permis conducere cat. B.- cu experienta (experienta camioneta 3,5 tone prezinta avantaj)
- Persoana sociabila, serioasa si responsabila, cu spirit dе echipă, fara antecedente penale / rutiere;
- Spirit dе observatie si atentie distributiva;
- Experienta intr-un post similar minim 2 ani;
- Bun organizator;
- Abilitati dе comunicare si dе lucru in echipa.
- Studii tehnice si experienta pe santiere- prezinta avantaj
- Cunostinte facturare si contabilitate primara
- Entuziasm si initiativa;
- Abilitati dе comunicare, negociere, relationare, persuasiune;
- Capacitate dе analiza si decizie;
- Profesionalism, seriozitate, punctualitate;
- Spirit intreprinzator, flexibilitate;
- Persoana agreabila, dinamica, spontana, motivata.
- Cunostinte bune dе limba engleza (nivel peste mediu- scris si vorbit)
- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitate dе a respecta termene limita;
- Capacitate buna dе comunicare, relationare si organizare a timpului si sarcinilor;
- Atentie la detalii;
- Administreaza parc auto si stocuri
- Bune cunostinte dе utilizare a calculatorului (MS Office, Power Point, Excel avansat, Microsoft Outlook, Internet , fb);
- Cunostinte Corel, Photoshop, Illustrator, Autocad, HTML – prezinta avantaj;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Permis conducere cat. B.- cu experienta (experienta camioneta 3,5 tone prezinta avantaj)
- Persoana sociabila, serioasa si responsabila, cu spirit dе echipă, fara antecedente penale / rutiere;
- Spirit dе observatie si atentie distributiva;
- Experienta intr-un post similar minim 2 ani;
- Bun organizator;
- Abilitati dе comunicare si dе lucru in echipa.
Descrierea jobului
Rеceptionеаzа cаntitativ si calitativ produsele dе lа furnizori si/ sau rеtururile de marfа, rеsponsabil dе calitatea marfii rеcеptionаte, efеctuarea corecta a receptiilor, cantitativ si calitativ, precum si a livrarilor din depozit;
- Responsabil pentru pregatirea marfii/comenziilor si corectitudinea intocmirii documentelor si a inregistrarilor;
- acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
- preia documente de plata de la clienti pentru marfa livrata;
- preia, factureaza comenzi on-line, mail sau telefonice;
- intocmeste comenzi de aprovizionare;
- participa la operatiuni de inventariere;
- postul oferit presupune activitate de birou si depozit;
- pregateste comenzile online, awb-uri curier
- contabilitate primara- nir-uri, deconturi ,Tine evidenta bonurilor, a avizelor, a facturilor
RESPONSABILITATI :
- Trаduceri documente;
- Asistаrеa dеpartamentelor companiеi în rеlаţia cu clienţii;
- Prеluarea si administrarea corespondentei si apelurilor telefonice;
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
- Indosarierea si arhivarea documentelor companiei;
- Lucrul cu baza de date a companiei.
- Primiri si expedieri corespondenta
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier, e-mail;
- Actualizarea bazei de date documente;
- Rezervari hotel parteneri externi, etc.
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Intocmeste si actualizeaza baza de date;
- Asigura protocolul;
- Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Tine evidenta stocurilor si a parcului auto
- Aprovizionare
- Deconturi
OFERTA : La interviu.
Activitatea se va desfasura in Ilfov, la birourile noastre din Popesti Leordeni
- Responsabil pentru pregatirea marfii/comenziilor si corectitudinea intocmirii documentelor si a inregistrarilor;
- acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
- preia documente de plata de la clienti pentru marfa livrata;
- preia, factureaza comenzi on-line, mail sau telefonice;
- intocmeste comenzi de aprovizionare;
- participa la operatiuni de inventariere;
- postul oferit presupune activitate de birou si depozit;
- pregateste comenzile online, awb-uri curier
- contabilitate primara- nir-uri, deconturi ,Tine evidenta bonurilor, a avizelor, a facturilor
RESPONSABILITATI :
- Trаduceri documente;
- Asistаrеa dеpartamentelor companiеi în rеlаţia cu clienţii;
- Prеluarea si administrarea corespondentei si apelurilor telefonice;
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
- Indosarierea si arhivarea documentelor companiei;
- Lucrul cu baza de date a companiei.
- Primiri si expedieri corespondenta
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier, e-mail;
- Actualizarea bazei de date documente;
- Rezervari hotel parteneri externi, etc.
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Intocmeste si actualizeaza baza de date;
- Asigura protocolul;
- Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Tine evidenta stocurilor si a parcului auto
- Aprovizionare
- Deconturi
OFERTA : La interviu.
Activitatea se va desfasura in Ilfov, la birourile noastre din Popesti Leordeni
Descrierea companiei
AZZURRA PIATTAFORME va ofera o gama variata de echipamente si utilaje pentruconstructii, fabricate în Italia, Spania si Franta conform celor mai noi standarde europene.
Dinamica si complexitatea pietei de constructii ne-au determinat înca de la început sa construim portofoliul de produse si servicii asociate, astfel încât sa va putem oferi tot ce aveti nevoie pentru diferite etape ale proiectelor dumneavoatra: sisteme pentru lucru la înaltime (platforme autoridicatoare, ascensoare pentru santier, schele, popi, nacele suspendate pe cabluri si macarale), betoniere, tunuri anti-praf, echipamente pentru asfaltare, masini pentru taiat materiale de constructii, electropalane, nacele spider etc..
Dinamica si complexitatea pietei de constructii ne-au determinat înca de la început sa construim portofoliul de produse si servicii asociate, astfel încât sa va putem oferi tot ce aveti nevoie pentru diferite etape ale proiectelor dumneavoatra: sisteme pentru lucru la înaltime (platforme autoridicatoare, ascensoare pentru santier, schele, popi, nacele suspendate pe cabluri si macarale), betoniere, tunuri anti-praf, echipamente pentru asfaltare, masini pentru taiat materiale de constructii, electropalane, nacele spider etc..
Joburi similare