Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager (Front Office)

Smartree Hrtech S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Smartree este în căutarea unei colege/unui coleg care să facă parte din departamentul administrativ și care să ocupe postul de Asistent Manager (Front Office).

Această oportunitate este potrivită pentru cineva care este la început de drum profesional. Dacă ești student(ă) la master sau aproape de finalizarea studiilor de licență și vrei să înveți și să crești într-un mediu profesionist, te așteptăm în echipa noastră.

Ce căutăm la tine:
  • Abilități bune de comunicare;
  • Te descurci bine cu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Ai cunoștințe de limba engleză la nivel cel puțin mediu;
  • Știi să analizezi situațiile, să sintetizezi informațiile și să-ți organizezi eficient timpul;
  • Ești o persoană cu atitudine pozitivă, proactivă și orientată spre soluții.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Întâmpini vizitatorii cu profesionalism și o atitudine prietenoasă;
  • Preiei apelurile telefonice și le redirecționezi către colegii din departamentele corespunzătoare;
  • Gestionezi adresa de e-mail a sediului central și răspunzi prompt solicitărilor;
  • Oferi suport administrativ pentru CEO, dar și altor membri ai echipei de Management, în activitățile zilnice;
  • Organizezi călătoriile de business;
  • Te ocupi de corespondență și colaborezi cu firme de curierat și alți furnizori;
  • Te asiguri că toate documentele sunt livrate rapid și corect;
  • Te ocupi de comenzile de papetărie și produse de protocol;
  • Pregătești sălile de ședință și te asiguri că totul este pus la punct înainte de întâlniri;
  • Oferi suport în organizarea și arhivarea documentelor financiare.

Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare. Pentru mai multe detalii, vă rugam să accesați Politica noastră de confidențialitate a datelor cu caracter personal, pe site-ul Smartree.

Descrierea companiei

Smartree este lider pe piața serviciilor de outsourcing pentru salarizare și administrare de personal din România. Cu o experiență de 25 de ani, Smartree oferă soluții complete pentru gestionarea eficientă a proceselor de resurse umane, ajutând companiile să optimizeze timpul și resursele dedicate activităților administrative.

Echipa noastră este formată din peste 100 de profesioniști, activând în sediul central din București și în centrele regionale din Craiova și Pitești. Prin intermediul unor platforme informatice proprii, de ultimă generație, furnizăm servicii integrate de salarizare, administrare de personal și consultanță HR.

Expertiza noastră și abordarea personalizată ne-au consolidat poziția pe piață, având un portofoliu de clienți format atât din companii multinaționale, cât și din organizații locale, care beneficiază de soluții adaptate nevoilor lor specifice.

Publicat 30 Apr. 2025Reactualizat 30 Apr. 2025Expiră 30 Mai 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.