Asistent manager (cu competente de contabil primar)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;
- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;
- eperienta in contabilitate primara;
- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;
- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;
- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa.
Descrierea jobului
- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;
- Pastreaza legatura cu Vama;
- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;
- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;
- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu produsele comandate;
- Responsabil de verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate;
- Se ocupa de contracte si preturi;
- Participarea la toate expozitiile, atat interne cat si externe (Europa si Asia);
- responsabil de social media.
Descrierea companiei
Suntem o companie multinationala, de cel putin 15 ani pe piata din Romania, cu sediul in Voluntari, Judetul Ilfov care are ca obiect de activitate comertul en gross al produselor electrocasnice mici, menaj, obiectelor sanitare si produselor pentru gradina. Avem in portofoliu un numar de 3000 de clienti, printre care se numara retaileri precum: Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Kaufland, Metro, Arabesque, Dante.