Candidatul Ideal
Onestitate, pasiune, creativitate, adaptabilitate si seriozitate. Toate acestea sunt principii solide dupa care ne ghidam pentru a depasi asteptarile clientilor nostri si pentru a ne dezvolta permanent.
Dorinta de a-ti depasi limitele, de a invata rapid si de a te perfectiona in continuu te pot recomanda pentru un rol in echipa noastra.
Rolul de Asistent Logistica are scopul de a documenta activitatea de etichetare si ambalare a produselor finite si de a gestiona eficient livrarile efectuate cu transportatori externi (curieri, firme de transport, case de expeditii).
Dorinta de a-ti depasi limitele, de a invata rapid si de a te perfectiona in continuu te pot recomanda pentru un rol in echipa noastra.
Rolul de Asistent Logistica are scopul de a documenta activitatea de etichetare si ambalare a produselor finite si de a gestiona eficient livrarile efectuate cu transportatori externi (curieri, firme de transport, case de expeditii).
Descrierea jobului
Responsabilitati principale:
Pregateste marfa care urmeaza sa fie livrata cu transportatorii externi, verificand conformitatea stocului de produse finite sau alte produse ce trebuie livrate.
Printeaza etichete specifice (AWB-uri), verifica corectitudinea lor si pregateste borderourile pentru curieri. Preda marfa curierilor.
Coordoneaza activitatea de ambalare. Verifica modul de ambalare si etichetare a produselor finite ce urmeaza sa fie expediate.
Analizeaza numarul de destinatii, volumul si timpii de livrare si cupleaza livrarile in vederea optimizarii costurilor de transport.
Calculeaza preturile de transport in conformitate cu grilele de pret stabilite cu societatile de transport agreate.
Intocmeste si verifica documentele care insotesc transportul de marfa.
Intocmeste documentele pentru export si mentine relatia cu autoritatile vamale.
Efectueaza comenzile catre transportatori si se asigura ca se respecta timpii stabiliti: de preluare a comenzii, de tranzit, de livrare catre client.
Urmareste livrarea produselor catre destinatari prin metode specifice.
Verifica dosarul de transport in vederea arhivarii.
Ofera feedback si raporteaza cu privire la statusul livrarilor.
Justifica situatiile de intarziere sau nelivrare a marfii catre Account managerul responsabil.
Cerinte:
Educatie:
- Studii medii
Experienta profesionala:
- Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, zona packing & picking reprezinta un avantaj
- 1-2 ani experienta in companie antreprenoriala, preferabil
Competente tehnice si alte abilitati sau cunostinte:
- Abilitati de lucru PC – MS Word, MS Excel (avansat), navigare internet
- Cunostinte limba engleza, nivel mediu
Alte competente si abilitati:
- Spirit organizatoric, cu initiativa si capacitate de rezolvare a problemelor
- Capacitate de organizare si planificare
- Atentie la detalii / concentrare, memorie buna
- Abilitati de negociere si gestionare a conflictelor
- Capacitate rapida de invatare
- Abilitatea de a lua decizii în situatii limita
- Capacitatea de integrare în organizatie / respectarea disciplinei organizationale, atitudine pozitiva
- Capacitatea de a lucra în echipa
Pregateste marfa care urmeaza sa fie livrata cu transportatorii externi, verificand conformitatea stocului de produse finite sau alte produse ce trebuie livrate.
Printeaza etichete specifice (AWB-uri), verifica corectitudinea lor si pregateste borderourile pentru curieri. Preda marfa curierilor.
Coordoneaza activitatea de ambalare. Verifica modul de ambalare si etichetare a produselor finite ce urmeaza sa fie expediate.
Analizeaza numarul de destinatii, volumul si timpii de livrare si cupleaza livrarile in vederea optimizarii costurilor de transport.
Calculeaza preturile de transport in conformitate cu grilele de pret stabilite cu societatile de transport agreate.
Intocmeste si verifica documentele care insotesc transportul de marfa.
Intocmeste documentele pentru export si mentine relatia cu autoritatile vamale.
Efectueaza comenzile catre transportatori si se asigura ca se respecta timpii stabiliti: de preluare a comenzii, de tranzit, de livrare catre client.
Urmareste livrarea produselor catre destinatari prin metode specifice.
Verifica dosarul de transport in vederea arhivarii.
Ofera feedback si raporteaza cu privire la statusul livrarilor.
Justifica situatiile de intarziere sau nelivrare a marfii catre Account managerul responsabil.
Cerinte:
Educatie:
- Studii medii
Experienta profesionala:
- Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, zona packing & picking reprezinta un avantaj
- 1-2 ani experienta in companie antreprenoriala, preferabil
Competente tehnice si alte abilitati sau cunostinte:
- Abilitati de lucru PC – MS Word, MS Excel (avansat), navigare internet
- Cunostinte limba engleza, nivel mediu
Alte competente si abilitati:
- Spirit organizatoric, cu initiativa si capacitate de rezolvare a problemelor
- Capacitate de organizare si planificare
- Atentie la detalii / concentrare, memorie buna
- Abilitati de negociere si gestionare a conflictelor
- Capacitate rapida de invatare
- Abilitatea de a lua decizii în situatii limita
- Capacitatea de integrare în organizatie / respectarea disciplinei organizationale, atitudine pozitiva
- Capacitatea de a lucra în echipa
Descrierea companiei
BPS ofera servicii integrate pentru dezvoltarea materialelor destinate publicitatii cu finalitate in tiparul offset plan. Etica, nucleul unei activitati bazate pe transparenta, integritate si respect, este principala valoare a echipei Best Print Services!
Iti asteptam candidatura la alexandru.cotofana@bestprint.ro / ioana.chivu@bestprint.ro
Joburi similare
- 16 Mai 2025
Operator calculator livrari logistica Popesti-Leordeni
DURAZIV
București, Ciorogarla, Popesti-Leordeni și alte 2 orașe