Candidatul Ideal
- Deschidere și orientare către client
- Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții
- Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență
- Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
- Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări
- Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic
Descrierea jobului
Vă așteptăm in echipa noastră!
Responsabilități
- Oferirea de consultanță și asistență
- Orientare spre munca în echipă
- Aprovizionare marfă la raft
- Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat
- Susținerea bunei organizări a magazinului
Oferim
- Pachet salarial motivant
- Bonuri de masă
- Asigurare medicală privată și multe alte beneficii
- Bonusuri din vânzări
- Program flexibil
- Munca într-o echipă dinamică
- Dezvoltare profesională și personală
- Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
Descrierea companiei
dm drogerie markt este una din cele mai puternice rețele de retail specializate în domeniile frumusețe, sănătate, produse pentru îngrijire casă și bebe oferind clienților săi o gamă largă de produse și mărci în aceste segmente.
Primul magazin dm drogerie markt a fost deschis în Germania în anul, urmat de Austria în 1976.
Astăzi dm drogerie markt deţine peste de filiale şi pestede angajaţi, ceea ce o transformă în cel mai mare lanţ de drogherii din Europa. dm este prezent în 13 ţări: Germania, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia-Herţegovina, România, Bulgaria, Macedonia și Italia.
În România, dm drogerie markt a fost înfiinţată în anul 2007, cu prima filială în Timişoara, unde se află depozitul şi sediul central. Astăzi dm are peste 100 de magazine deschise în România, peste 1000 angajaţi și este într-o continuă dezvoltare atât pentru clienți cât și pentru angajații săi.
La dm acţionăm ca un colectiv în comunitate
dm drogerie markt sprijină şi încurajează dezvoltarea continuă a angajaţilor, atât pe plan profesional, cât şi pe cel personal.
În centrul tuturor activităţilor noastre este omul. Combinarea muncii cu învăţarea este un principiu general în activitatea companiei.
Provocarea noastră permanentă este modelarea unei organizaţii prin care să înnobilăm cerinţele clienţilor noştri și să oferim oamenilor cu care colaborăm posibilităţi de dezvoltare continuă.
Organizăm Workshop-uri și școlarizări atât în țară, cât și în străinătate care dau posibilitatea creșterii și dezvoltării personale, cât și profesionale.
Printre altele, dorim să oferim angajaţilor posibilitatea:
- de a învăţa unii de la alţii; - de a se cunoaşte reciproc; - de a recunoaşte individualitatea celuilalt.
Fiind într-o continuă expansiune, avem periodic poziții disponibileîn unul din departamentele noastre:
- Vânzări; - Expansiune; - Marketing și Achiziții; - Logistică; - Controlling și Financiar; - IT; - Administrare și Dezvoltare Personal.



