Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Administrativ

Build Green Consulting SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Asistentul Administrativ este responsabil de susținerea activităților zilnice ale companiei prin îndeplinirea sarcinilor administrative și de secretariat, gestionarea documentelor, menținerea legăturii cu furnizorii și clienții, precum și oferirea suportului necesar echipei în desfășurarea eficientă a activităților.

Cerințe:
  • Studii medii sau superioare finalizate
  • Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj
  • Cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
  • Abilități bune de organizare, comunicare și atenție la detalii
  • Discreție, seriozitate și capacitate de a lucra cu informații confidențiale
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat (avantaj)
  • Flexibilitate, autocontrol si dorinta de dezvoltare profesionala

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
  • Urmarirea administrativa a derularii contractelor, redactarea si urmarirea conformitatii administrative.
  • Gestionarea corespondenței (e-mail, poștă, curierat).
  • Redactarea și arhivarea documentelor administrative (contracte, facturi, rapoarte etc.)
  • Organizarea agendei și programărilor pentru conducere.
  • Pregătirea documentelor pentru ședințe sau întâlniri.
  • Asigurarea aprovizionării cu consumabile și alte resurse necesare biroului.
  • Menținerea legăturii cu furnizorii de servicii (curățenie, IT, telecomunicații etc.).
  • Recepția vizitatorilor și preluarea apelurilor telefonice.
  • Suport în organizarea evenimentelor interne sau deplasărilor de serviciu.
  • Solicitarea, urmarirea si arhivarea documentelor specifice departamentului.
  • Pregatirea ofertelor financiare.
  • Suport în procesul de recrutare:
    • Contactarea candidaților pentru programarea interviurilor.
    • Comunicarea detaliilor legate de roluri și pașii din procesul de selecție.
    • Actualizarea bazei de date cu informații despre candidați.
  • Colaborarea cu celelalte departamente pentru buna funcționare administrativă.


Beneficii:
  • Mediu de lucru profesionist și prietenos
  • Posibilități de dezvoltare profesională
  • Pachet salarial atractiv și beneficii extra-salariale (tichete de masă, asigurare medicala)

Descrierea companiei

Founded in 2010, BuildGreen was the first company in Romania to offer sustainable building consulting services and, to date, it is the leading consultant in the field of sustainable development and certification. BuildGreen provides the complete set of consulting services for the design, development and certification of sustainable buildings – from BREEAM and LEED certification services to dynamic simulation modeling, life cycle costing (LCC) and assessment (LCA), as well as full green building design support. Having the constant goal to provide a high-quality and professional service for the building and construction industry, BuildGreen achieved an outstanding track record in Romania: The largest portfolio of projects in the country (over 30 buildings successfully certified to date) and the highest success rate in the market (all certification processes reached the levels targeted by the clients, all certifications had a minimum Very Good/Gold level, whereas 25% of the certified projects achieved superior levels – Excellent). BuildGreen also stands for the highest certification level ever obtained by a building in Romania – BREEAM Excellent.

Publicat 2 Iun. 2025Reactualizat 16 Iun. 2025Expiră 2 Iul. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.