Candidatul Ideal
Căutăm o persoana empatică și serioasă care să aibă diplomă de asistent medical și care să-și dorească o poziție full-time ca asistent/ă medical/ă într-un cabinet privat de medicină de familie în care se va ocupa de responsabilități provenite de la un singur medic.
Descrierea jobului
Responsabilități clinice:
1. Preluarea și înregistrarea pacienților – verificarea datelor personale și a cardului de sănătate.
2. Măsurarea semnelor vitale – tensiune arterială, puls, temperatură, greutate, etc.
3. Asistență în timpul consultațiilor – pregătirea instrumentarului, sprijin în manevre medicale simple.
4. Administrarea tratamentelor prescrise – injecții intramusculare/subcutanate, perfuzii, pansamente.
5. Gestionarea cabinetului de tratamente – igienizare, sterilizare, organizarea materialelor sanitare.
6. Monitorizarea vaccinărilor – administrare și evidență.
7. Colaborarea cu medicul în cazuri de urgență – reacții rapide și sigure.
Responsabilități administrative:
1. Programarea pacienților – telefonic sau online.
2. Evidența fișelor medicale – completare și actualizare a datelor în sistem.
3. Eliberarea de documente – adeverințe medicale, rețete, trimiteri.
4. Comunicarea cu Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) – raportări, situații lunare.
5. Gestionarea stocurilor – comenzi de materiale medicale și consumabile.
6. Transmiterea și arhivarea documentelor – în format fizic și electronic.
1. Preluarea și înregistrarea pacienților – verificarea datelor personale și a cardului de sănătate.
2. Măsurarea semnelor vitale – tensiune arterială, puls, temperatură, greutate, etc.
3. Asistență în timpul consultațiilor – pregătirea instrumentarului, sprijin în manevre medicale simple.
4. Administrarea tratamentelor prescrise – injecții intramusculare/subcutanate, perfuzii, pansamente.
5. Gestionarea cabinetului de tratamente – igienizare, sterilizare, organizarea materialelor sanitare.
6. Monitorizarea vaccinărilor – administrare și evidență.
7. Colaborarea cu medicul în cazuri de urgență – reacții rapide și sigure.
Responsabilități administrative:
1. Programarea pacienților – telefonic sau online.
2. Evidența fișelor medicale – completare și actualizare a datelor în sistem.
3. Eliberarea de documente – adeverințe medicale, rețete, trimiteri.
4. Comunicarea cu Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) – raportări, situații lunare.
5. Gestionarea stocurilor – comenzi de materiale medicale și consumabile.
6. Transmiterea și arhivarea documentelor – în format fizic și electronic.
Descrierea companiei
Cabinet privat de Medicină de Familie