Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Area Sales Manager

ORGANIC LIFE PARTNERS SRL
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Minim 2 ani experienta in vanzari aferente canalului Farma si Plafar, cu suplimente alimentare si puericultura mica;
  • Cunoasterea Clientilor Farma si Magazine Naturiste, Supermarket si magazine Specializate de plafar din aria de activitate;
  • Manifesta dorinta de a invata despre produse ce se inscru intr-un stil de viata sanatos, nutritie si alimentatie sanatoasa;
  • Dorinta de a se dezvolta personal, bun vanzator si negociator in procesul de vanzare;
  • Abilitati deosebite si initiative proprii in relationarea cu clientii din zona alocata;
  • Are initiative benefice procesului de vanzare si promovare datorita experientei de lucru cu clienti intr-un climat favorabil de ambele parti, win-win;
  • Rezistenta la stres si program prelungit;
  • Motivat nativ pentru a-si depasi limitele si a-si indeplini obiectivele trasate de companie si cele planificate personal.
  • Experienta in vanzarea produselor Parafarmaceutice pe o perioada de minim 2 ani consecutivi, in Farmaciile Independente, de Lant National si Local
  • Cunostiinte de specialitate pe piata suplimentelor alimentare, experienta de vanzare minim 2 ani
  • Relatii directe comerciale si personale cu personalul Farmaciilor, constituie un avantaj
  • Dispus la deplasari de minim 2 zile saptamanale pe rute de minim 150 km
  • Persoana desemnata doar pe baza de recomandare, insotita de CV –actualizat(varsta, recomandari, abilitati personale si skiluri, domeniu de lucru, experienta de lucru descrisa in detaliu)
  • Participarea anterioara la Traininguri de vanzari si de specialitate, training de produs si merchndising, training de negociere, constituie un avantaj determinant in alegerea candidatului.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Planifica, organizeaza si duce la indeplinit in proportie de 100% obiectivele primite;
  • Realizeaza cu eficienta targetele de vanzare ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀primite;
  • Vinde si promoveaza produsele din portofoliul companiei
  • Responsabil cu incasarea soldurilor din piata aferente clientilor gestionati de el;
  • Responsabil cu cresterea vanzarilor in clientii alocati a brandurilor din portofoliul companiei;
  • Bune abilitati de negociere si persuasiune;
  • Sa fie proactiv si orientat catre dezvoltare personala continua;
  • Construirea si mentinerea unei bune relatii de colaborare profesionala si umana cu clientii directi.
  • Routing vizitare si ofertare minim 15 clienti /zi
Beneficii:
  • Venit mediu lunar 1000 Euro, din 2 componente Venit Fix si Venit Variabil cf realizare Obiectiv(50%+50%)
  • Masina clasa medie-Renault Clio, Dacia Logan
  • Tableta cu Internet si Telefon,nelimitat
  • Acces la un Sistem ERP de informatii
  • Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Bonuri de masa;
  • Se ofera diurna la deplasarile in afara orasului de resedinta pentru o distanta mai mare de 150 km;
  • Bonusuri atractive lunare oferite de furnizorii activi ai distribuitorului;
  • In zilele de sarbatoare legala nu se lucreaza;
  • Face parte dintr-o echipa moderna de distributie si promoveaza branduri Internationale conform noilor strategii Culture Food, adoptate de marii jucatori internationali din piata de profil.
  • Pachet Salarial Garantat atractiv conform piata de profil

Descrierea companiei

Importator si Distribuitor National de produse de puericultura, healty food - produse bio si speciale, ceai si suplimente alimentare si cosmetice.
Publicat 22 Mai 2024 Reactualizat 12 Iun. 2024 Expiră 21 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.