Candidatul Ideal
- Minimum 3 ani experienta in Key Account sau Area Sales Management, ideal in iluminat, electro-IT, FMCG sau DIY;
- Experienta demonstrata in colaborarea cu lanturi de hypermarketuri si retele DIY (ex: Dedeman, Leroy Merlin, Brico Depot etc.);
- Abilitati excelente de negociere, comunicare, de vanzare in linie cu strategia de brand;
- Identificarea de noi oportunitati comerciale si atragerea de clienti noi;
- Colaborarea cu echipele interne (marketing, logistica, financiar) pentru implementarea corecta a acțiunilor comerciale;
- Analiza performantei vanzarilor si a datelor de piata pentru optimizarea activitatii.
Descrierea jobului
Daca iti place sa construiesti relații solide, sa negociezi si sa transformi oportunitatile in rezultate, aceasta poate fi o oportunitate excelenta pentru tine.
Responsabilitati principale:
- Gestionarea si dezvoltarea relatiilor comerciale cu partenerii cheie din retail (modern trade & specializat);
- Negocierea contractelor, conditiilor de listare si a planurilor promotionale;
- Implementarea si monitorizarea campaniilor de vanzare in linie cu strategia de brand;
- Identificarea de noi oportunitati comerciale si atragerea de clienti noi;
- Colaborarea cu echipele interne (marketing, logistica, financiar) pentru implementarea corecta a actiunilor comerciale;
- Analiza performanței vanzarilor si a datelor de piata pentru optimizarea activitatii.
- Pachet salarial competitiv, corelat cu experiența;
- Tichete de masă;
- Mașină de serviciu, laptop și telefon de companie;
Descrierea companiei
Încântați să te cunoaștem, suntem Randstad România. Lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane și un partener de încredere atât pentru talente, cât și pentru parteneri. Oferim soluții echitabile, relevante și adaptate unei lumi a muncii în continuă schimbare. Prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – conectăm oamenii cu roluri semnificative și sprijinim organizațiile să-și construiască echipe diverse, agile și pregătite pentru viitor.
Combinăm o înțelegere profundă a pieței locale cu instrumente și tehnologii recunoscute la nivel global, pentru a livra soluții eficiente, personalizate și de impact. Misiunea noastră este clară: să devenim cea mai echitabilă și specializată companie de talente din lume. Investim în oameni, în abilitățile lor și în construirea unui mediu de lucru cu sens, apartenență și sustenabilitate. Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Oferim servicii complete de HR – de la recrutare și muncă temporară, la mobilitate internațională, outsourcing, dezvoltare, outplacement și consultanță. Cu o echipă de peste 100 de profesioniști și peste 17 ani de experiență, contribuim activ la transformarea pieței muncii din România. 📞 Tel: +0213 365 253 📧 Email: recruiting@randstad.ro 🌐 Detalii: www.randstad.ro
- 11 Dec. 2025
Area Sales Manager (ASM )
Lider Servicii S.R.L.
Targu-Mures, Miercurea-Ciuc7000 - 10000 RON net / lună


