Analist servicii pacienti
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
∙ Studii superioare de profil real (avantaj: ASE - Administratie public)
∙ Atentie la detalii
∙ Abilitati de corelare si analiza de date
∙ Orientare catre solutii si rezolvare de probleme
∙ Capacitate de organizare si prioritizare
∙ Foarte bune abilitati de comunicare
∙ MS Office (nivel Excel mediu spre avansat, PPT)
∙ Limba engleza - nivel intermediar
Descrierea jobului
- Verificarea lunara a serviciilor furnizate pacientilor, conform rapoartelor specifice cerute de autoritati;
- Gestionarea procesului de inchidere a lunii din punct de vedere al raportarii serviciilor medicale - asigurarea corectitudinii si acuratetea datelor raportate;
- Intocmirea adreselor de raspuns catre autoritati (CJAS, CASMB, DSP, RRR, etc);
- Actualizarea si obtinerea avizelor / autorizatiilor pentru clinicile din aria de responsabilitate (ASF - Autorizatia Sanitara de Functionara, RUCM - Registrul Unic Cabinete Medicale, CM, decizii de evaluare);
- Administrarea procesului de contractare cu casele de sanatate judetene (in functie de clinicile alocate)- colectarea si pregatirea documentelor necesare pentru desfasurarea procesului de contractare, transmiterea documentelor de contractare, implementarea si monitorizarea acestora, actualizarea si transmiterea documentatiei conform cerintelor CJAS, in scopul mentinerii relatiei contractuale, atat anual cat si la cerere.
Descrierea companiei
Suntem o agentie de recrutare ce colaboreaza cu o gamă variată de clienți, companii din diverse sectoare de activitate, pentru a-i ajuta să găsească cele mai bune talente pentru echipele lor. Dacă sunteți în căutarea unei noi provocări sau doriți să avansați în carieră, nu ezitati sa ne contactati.
Rolul de „Analist servicii pacienti” este pentru clientul nostru, o companie mutinationala ce activeaza in domeniul medical, un rol cu contract pe durată nedeterminată, în cadrul departamentului Relatii Publice, Comunicare și Marketing, având ca responsabilităti cheie activități de comunicare în relația cu autoritățile sau alte instituții publice, gestionarea procesului de contractare a serviciilor cu CJAS precum și monitorizarea și raportarea lunară a serviciilor acordate pacienților. Activitatea se desfășoară la sediul central din București, în clădirea Charles de Gaulle Plaza, alături de o echipă prietenoasă și entuziastă